Beantwoord

Storingen op de zender Animal Planet

  • 21 december 2020
  • 12 reacties
  • 411 Bekeken

Goedendag,

Ik ben sinds kort overgestapt naar T-Mobile Thuis, omdat onder andere Animal Planet in het basispakket zit. Sinds de installatie heb ik een soort storing op Animal Planet (de andere zenders doen het goed). Het beeld hapert, je ziet “blokken” en ik krijg dit niet verholpen. Bij sommige programma's heb ik er geen last van, maar andere wel continue. Ik heb de onderstaande opties al geprobeerd van de klantenservice, maar het probleem blijft. https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/gebruiken/geen-of-slechte-verbinding

Kan het zijn dat het aan Animal Planet zelf ligt of ergens een fout in het systeem? 

 

Met vriendelijke groeten,
Jolinda

icon

Beste antwoord door Brian 24 december 2020, 11:14

Hi @JolindaCavia, goed dat je het aangeeft! Ik heb meteen even met je meegekeken en kwaliteit van de TV stream ziet er gelukkig goed uit. Ik vermoed dat het inderdaad in de doorgifte van de zender zelf zit. Ik heb een opdracht uitgezet om hier naar te kijken. Mogelijk moeten we hiervoor contact opnemen met de aanbieder dus het kan even duren maar we gaan er mee aan de slag!

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @JolindaCavia, goed dat je het aangeeft! Ik heb meteen even met je meegekeken en kwaliteit van de TV stream ziet er gelukkig goed uit. Ik vermoed dat het inderdaad in de doorgifte van de zender zelf zit. Ik heb een opdracht uitgezet om hier naar te kijken. Mogelijk moeten we hiervoor contact opnemen met de aanbieder dus het kan even duren maar we gaan er mee aan de slag!

Hallo Brian,
Dankjewel voor het nakijken, ik ga er vanuit dat ik een berichtje krijg als er iets gevonden wordt. Nog fijne feestdagen gewenst!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @JolindaCavia

 

We hebben iets aangepast aan de TV Box. Kun je controleren of het nu verholpen is? Wellicht dat het nodig is om eerst de Tv Box en het modem kort van de stroom te halen. Zie hier voor de uitleg: reset TV Box. Ik ben benieuwd naar het resultaat! 

Hallo Sander,

Ik kreeg inderdaad dat ik opnieuw het klantnummer en de pincode in moest voeren. Ik heb hierna ook nog het modem en de TV box aan en uit gezet, maar ik blijf helaas nog steeds storing houden op Animal Planet. Ik heb het even de tijd gegeven en het lijkt wel minder te zijn, maar helaas is het er nog wel. 

 

Met vriendelijke groeten,

Jolinda

Beste,

 

Ik heb vandaag lang gekeken naar Animal Plannet en het probleem is er nog steeds en zeker niet minder.

Het is zelfs een keer voorgekomen dat het complete beeld helemaal blokkerig werd en het geluid begon te haperen!

Het komt bij mij tot nu toe ook alleen voor bij Animal Planet.

Ook heb ik alles uitgevoerd wat de helpdesk mij gevraagd heeft maar helaas mag het niet baten, er moet bij de bron gekeken worden want via https://t-mobiletv.nl/ komen de blokjes ook voor!

Reputatie 7
Badge +7

 Hoi @JolindaCavia en @Beusnet, bedankt voor jullie terugkoppelingen! 

Ik heb voor jullie beide een nieuw ticket ingeschoten met verwijzing naar dit topic alsmede jullie uitleg. Binnen vier tot zeven dagen zullen de oplossing aangeboden worden. Een factory reset is duidelijk niet genoeg om de boel nieuw leven in te blazen op Animal Planet. 

Dank voor jullie geduld en begrip!

P.s. het is ietwat aan de late kant, maar: de allermooiste wensen voor 2021. Op naar een gelukkig en gezond jaar!

Hallo Jason,

Dankjewel en dan wacht ik het berichtje af. Ook nog de beste wensen gewenst!

 

Met vriendelijke groeten,

Jolinda

 

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag all, het ticket is inmiddels doorgezet naar onze Technische Support Desk. Zij zijn het overkoepelende orgaan waar specifieke issues naartoe geëscaleerd worden. Zodra ik een nieuwe update heb, laat ik het direct weten!

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @JolindaCavia en @Beusnet, het probleem met Animal Planet is nu definitief verholpen. Kunnen jullie bevestigen dat de zender weer 100 procent functioneert? Thanks!

Ik ga het dit weekend proberen, u hoort het! :thumbsup_tone2:

Hallo Jason, ik heb er goed op gelet en ik heb inderdaad geen storingen meer, nogmaals hartelijk bedankt!

Beste @Jason 

Ik heb zondag om 16:40u een kleine glitch gehad tijdens de reclame.

Echter zo klein dat ik het zelf als gefikst beschouw hoor! (maar hij was er wel :wink:)

Top! :thumbsup_tone2:

Reageer