Beantwoord

Storingen TV

  • 23 January 2019
  • 1 reactie
  • 353 Bekeken

Hallo, Tv kijken is al een tijdje een bijna onmogelijkheid. constant en nagenoeg op alle zenders constant blokjes in beeld en onderbrekingen in het geluid.
Als je het journaal zit te kijken mis je 9 van de 10 keer de clou van het verhaal door alle onderbrekingen in het geluid. Het is echt droevig en ik zit er sterk over te denken om als dit niet op korte termijn verholpen is, weer over te stappen naar een andere provider. Ook bij mijn buurvrouw is het net zo erg. Vandaar mijn conclusie dat de fout bij jullie zit en niet in onze installatie.
Voor wat betreft mijn internet snelheid is het al net zo droevig gesteld. Abbo voor 750Mb snelheid, maar er wordt gemeten door gebruik making van verschillende sites een snelheid gemeten tussen de 30 en 350 Mb download, upload gaat sneller maar hier maak ik zelden of nooit gebruik van.
Graag snel een oplossing hiervoor. Mijn contract loop in maart af.

Groet van een zeer teleurgestelde klant.

icon

Beste antwoord door Brian 28 January 2019, 14:07

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @HF.W., we hebben inmiddels ook al via Facebook contact gehad en er gaat een monteur bij je langs komen. Laat zeker nog even weten of het allemaal gelukt is. Ik stel voor dat we het contact via Facebook voortzetten, dan houden we alle informatie op één plek! 😉

Reageer