streamen t mobile tv met chromecast

  • 9 November 2020
  • 5 reacties
  • 354 Bekeken

Ook vanavond werkt de app weer niet en krijg ik steeds de melding dat er geen content is om te streamen. Is er enige duidelijkheid te geven over wanneer het wel werkt? Anders wil ik graag mijn abonnement beëindigen. Wat een drama zeg deze instabiele app.


5 reacties

@henkvantongeren ik heb hier eigenlijk nooit last van. Misschien een overbodige vraag maar heb je de app wel eens van je telefoon verwijderd, je telefoon opnieuw opgestart en de app opnieuw geinstalleerd? Kan zijn dat er ergens een foutje in zit? Als dit geen effect heeft kan je het beste naar de klantenservice van T-Mobile Thuis bellen (0800-0092) en navragen of je al op het nieuwe tv platform zit. Succes!

Dank je wel. Zal het vanavond proberen en ga anders bellen. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @henkvantongeren, welkom op de Community!

Heeft de tip van @alexis191991 geholpen? Ik zie geen logs van collega's bij de Klantenservice dus ga ervan uit dat je niet hoefde te bellen, klopt dat? 

Dag Jason, ik heb gisterenavond de apps verwijderd die ik op mijn telefoon en tablet had staan. Daarnaast heb ik mijn internet geheel opnieuw opgestart en op 1 tablet de app opnieuw geïnstalleerd. Gisterenavond werkte het weer en nu ook.

Op zich heb ik dat eerder gehad en en kwam de app na een paar dagen opnieuw met de melding dat er geen content gestreamd kon worden, terwijl ik wel kon streamen met bijv npoplus, netflix en youtube.

 

Ik hoop dat het nu goed blijft hoor, want op zich bevalt de app goed.

 

Wat ik verder vreemd vind, is dta ik telkend als ik op het foru,m wil inloggen, mijn wachtwoord moet aanpassen. Doe ik niet goed misschien?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @henkvantongeren, bedankt voor je terugkoppeling en fijn dat het nu naar behoren werkt. We gaan ervan uit dat het blijft werken, maar mocht je toch weer tegen problemen aanlopen, dan helpen we je graag verder!

Wat betreft het inlogissue op de Community, log je in met deze knop?

 

Het hoort niet te gebeuren dat je elke keer gevraagd wordt om opnieuw een wachtwoord aan te maken. Als dit nog steeds voorkomt terwijl je inlogt via bovenstaande methode, dan hoor ik het graag. In dat geval, gaan we een aanpassing doen zodat de bug verdwijnt.

Reageer