Beantwoord

Stroomverbruik Amino TV box

  • 16 May 2020
  • 5 reacties
  • 1480 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik vraag me even af wat het stroomverbruik is van de Amino Aria 610 box.

Ik heb de box op de slaapkamer van mijn dochter staan, die uit huis is en die box word zelden gebruikt.

Nu kwam ik gisteren boven, moest even wat met mijn android box testen, staat dat ding aan, ik weet zeker dat die een poos geleden door mij zelf is uitgezet, denk dus dat die met updaten word ingeschakeld en niet meer uitgeschakeld.

Verbruikt dat ding meer en hoeveel als die aanstaat, nu heb ik de stekker er uit getrokken.

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 May 2020, 22:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

https://www.aminocom.com/products/amino-vu/client-devices/aria-6

Als ik het goed lees bij de specs ( technical specification)  7w maar bind maar daar niet op vast

De Aria 6 is toch anders dan de TM box, dat is een 610x en niet te vinden bij Amino, verbruik zal wwel ongeveer gelijk liggen.

Makkelijker zou zijn dat de box niet aangaat bij een update of weer uit.

(Ik neem aan dat die daarom aan stond)

Reputatie 7
Badge +1

Wat natuurlijk ook kan als je dochter toch niet zo vaak op haar kamer is de stekker er uit halen, ik ken de Aria niet zo of er b.v. een aan/uit schakelaar op zit

Reputatie 7
Badge +15

Een aan/uit schakelaar zou je zelf kunnen plaatsen indien die niet aanwezig is.

Denk bijvoorbeeld aan een stekkerdoos met aan/uit switch.

Zoiets kan ook

Topic over hetzelfde (beantwoord)

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/hoeveel-verbruikt-de-amino-610x-qua-stroom-in-standby-en-actief-309795

De stekker is er idd nu uit, alleen hoop ik niet dat als die een half jaar of langer niet gebruikt word dat die straks niet meer wil werken omdat de SW te ver gaat achter lopen.

Nou ja, dat gaan we wel weer zien dan.

 

@Waqqas, goed gevonden, had wel gezocht maar kreeg van alles maar dat topic niet.:wink:

Het is alleen jammer dat ze daar ook niet verder komen dan de Aria 6 die in de verste verte niet op de 610x lijkt.

Reageer