Beantwoord

Switchen tussen extra zenderpakketten

  • 27 May 2017
  • 1 reactie
  • 263 Bekeken

Het switchen tussen de zender pakketten gaat niet meer zoals eerder het geval was.
Voorheen was het mogelijk te switchen tussen pakketten binnen enkele minuten, nu is het niet meer mogelijk om op 1 dag te switchen omdat het pakket wat uit is gezet de volgende dag pas weer geactiveerd kan worden.
Dus wanneer je een fout in je keuze maakt kan je ook niet meer terug.
Ik gebruik het switchen tussen de pakketten alleen voor F1 te kijken op RTL en daarna weer terug naar het pakket wat ik standaard heb aan staan.
Eveneens komt bij het rekening overzicht te staan dat hier extra kosten aan verbonden zijn. Via de chat heb ik begrepen dat van extra kosten geen sprake is en was het bij hun ook niet bekend dat deze aanpassing/verandering
is gedaan. Daarom, op aanraden via de chat, via het forum de melding om dit onder de aandacht te brengen en dit terug wijzigen naar zoals het voorheen was.
icon

Beste antwoord door Jeroen 29 May 2017, 14:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Hoi Gerrie,

Ik ben het voor je nagegaan. Officieel zit op een zenderpakket 1 maand opzegtermijn. Vandaar ook dat het niet mogelijk is om via My T-Mobile Thuis een zenderpakket direct (of binnen enkele minuten) om te wisselen voor een ander pakket. Dit betekent ook dat het systeem niet aangepast gaat worden. Mocht je overigens per ongeluk een pakket aanzetten is een belletje/chat naar de klantenservice voldoende om dit recht te zetten.

Reageer