Beantwoord

T-Mobile Thuis Box werkt niet

  • 20 mei 2018
  • 9 reacties
  • 576 Bekeken

Goedemorgen,

Sinds enkele weken T-Mobile thuis in gebruik genomen. Echter werkt de tweede tv-box op de slaapkamer niet. Nadat ik de stekker in het stopcontact heb gedaan van de box en de UTP kabel erin blijft het lampje paars branden en verzend de box geen signaal.

Wat ik heb geprobeerd:
- TV staat op het goede kanaal (HDMI 3);
- Andere UTP kabel;
- Rechtstreeks aansluiten op het modem, poort 4;

Graag reactie!
icon

Beste antwoord door Sterre 22 mei 2018, 17:51

Hoi MmarkM,

Hier gaan we wat aan doen. Het klinkt alsof jouw TV Box een schop onder zijn kont moet krijgen. Kun je een reset uitvoeren? Ik hoor graag welk effect dit heeft 🙂.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo MmarkM,

Wat vervelend dat het niet werkt.
krijg je helemaal geen beeld te zien ?

Wat je kan proberen is even het kastje beneden plaatsen om te kijken of het werkt.

Laat je even weten of dat wel gelukt is
Goedemorgen,

De ene keer geeft de TV aan dat er geen signaal is, de andere keer krijg ik 'sneeuw' te zien. Er lijkt me een probleem met het kastje, alsof deze gecrashed is. Erg jammer want heb nog geen TV kunnen kijken op de kamer.

Ik heb het kastje op de woonkamer aangesloten en maar daar heb ik hetzelfde probleem.

Kunnen jullie een nieuw kastje sturen?
Reputatie 5
Badge +3
Hoi MmarkM,

Hier gaan we wat aan doen. Het klinkt alsof jouw TV Box een schop onder zijn kont moet krijgen. Kun je een reset uitvoeren? Ik hoor graag welk effect dit heeft 🙂.
Het sneeuw is intussen weg na resetten, echter blijft het 'amino' logo te zien en deze verdwijnt niet. Het lampje van de box is paars. De box is niet uit te schakelen met de afstandsbediening.
Reputatie 7
Badge +10
Hallo MmarkM,

Welke melding staat er links onder in beeld ?
Toen ik zojuist ging kijken was er weer 'sneeuw' zichtbaar. Nadat ik het gebruik heb gemaakt van de reset knop krijg ik onderstaande te zien wat op de foto te zien is. Helaas staat links onder geen enkele melding, enkel enkele vage 'lijnen' wat mij lijkt dat het kastje vast loopt.

Reputatie 6
Badge +7
Hi MmarkM, bedankt voor de informatie! Ik heb onze technisch specialisten ingeschakeld om dit op te lossen. Mogelijk kunnen we op afstand nog een handeling verrichten, zo niet dan ontvang je een nieuwe TV Box van ons!
Bedankt voor je reactie. Ik hoor het graag spoedig!
Reputatie 5
Badge +3
Hi MmarkM!

Onze technische dienst is tot de conclusie gekomen dat jouw TV Box aan vervanging toe is. Er is zojuist een gloednieuwe TV Box naar jou opgestuurd zodat je zo snel mogelijk weer fijn TV kunt kijken. Het nieuwe apparaat ontvang je binnen 5 werkdagen. Excuus voor het wachten, maar ik wens je heel erg veel TV-kijkplezier toe met je nieuwe Box!

Reageer