Beantwoord

T-Mobile Thuis introduceert cloudopnames

  • 12 November 2019
  • 77 reacties
  • 7811 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
  • Odido Superuser
  • 1528 reacties

Met het nieuwe tv-platform dat eraan komt gaat T-Mobile Thuis cloudopnames mogelijk maken.

Bewijs? Zie dit interessante stukje code op de website:

Het gaat 5 euro per maand kosten (zie hierboven “price: 5”).

Zo, eindelijk wat concreets over het nieuwe tv-systeem.

Het woord is nu aan jullie, T-Mobile!

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 13 November 2019, 16:46

Bekijk origineel

77 reacties

Reputatie 6
Badge

Zou heel tof zijn. Maar waar heb je dit precies vandaan? 
 

Reputatie 7
Badge +6

Voor techneuten: ga, met de dev-tools van de browser aan, naar My T-Mobile Thuis en dan naar abonnementen. In de dev-tools vind je onder het kopje ‘Network’ een response ‘subscription’. Daar staan je actieve abonnementen en alles wat je nog af zou kunnen sluiten. Daar staat de cloudopname ook al tussen.

Ik hoop dat dit T-Mobile beweegt tot een officiële aankondiging.

Reputatie 5

Goed gezien! Waarschijnlijk is T-Mobile de puntjes op de i aan het zetten en hopelijk komt snel het nieuwe TV platform.

Reputatie 7
Badge +4

Mooie vondst! Benadrukt de eerdere statements en verklaard waarom het aantal nieuw uitgegeven HDD decoders zeer beperkt is. Nu de vraag hoe lang het nog duurt voor ze live gaan?! Ben benieuwd wat het pakket verbeteringen nog meer gaat bieden.

Reputatie 7

ik ben benieu

Reputatie 7
Badge +14

Zou heel mooi zijn, (als de prijs aantrekkelijk is) 

Reputatie 7
Badge

Hi Speurneuzen!

 

We kunnen natuurlijk nu niet meer ontkennen dat we met Cloud Opnemen bezig zijn :sweat_smile: . Als alles volgens planning gaat, zullen we deze dienst begin volgend jaar gaan introduceren. Meer details zullen we tegen die tijd met jullie delen! 

 

Groet,

Hans-Juriën

Reputatie 7
Badge +14

Aha, kijk dat is super goed nieuws. 🤣👍🏻 Als de prijs dan ook goed is stap ik over.

 

Reputatie 3

Het zou echt volkomen belachelijk zijn als je weer ergens extra voor moet betalen.

Tv box 5 euro.

ITV weer dik 10 euro.

Cloud opname kom maar op 5 euro.

Wil echt graag gebruik maken van cloud maar niet weer extra betalen.

Betaal al genoeg per maand.

Reputatie 5

Het zou echt volkomen belachelijk zijn als je weer ergens extra voor moet betalen.

Tv box 5 euro.

ITV hub weer dik 10 euro.

Cloud opname kom maar op 5 euro.

Wil echt graag gebruik maken van cloud maar niet weer extra betalen.

Betaal al genoeg per maand.


Wat bedoel je met ITV hub?

Reputatie 3

Tik foutje 😉

Reputatie 5

Tik foutje 😉


Dan alsnog, wat bedoel je met ITV? De TV-box met opname functie?

We gaan het zien, dan is er toch iets waar van de TV upgrade die geopperd werd per september dit jaar.

Nu hopen dat er dit keer wel een vage toezegging gehaald word, zou iets van vertrouwen terug brengen.

Reputatie 3

Tik foutje 😉


Dan alsnog, wat bedoel je met ITV? De TV-box met opname functie?

 

Interactieve TV   en dat kost 15.25

Interactieve TV Box met harddiskrecorder   10 euro per maand

Interactieve TV Box  5 euro

 

Ik ben alleen al 15 euro kwijt aan de hardware die bij mij thuis staat.

180 euro per jaar wel te verstaan.

Ziggo is wel duurder geen glas etc. maar wat daar wel top is geregeld dat je 3 smart cards zonder extra kosten op 1 adres mag gebruiken.  je koopt eenmalig een setup box en klaar

Heeft je box bij ziggo een HD prima geen extra kosten.

 

Ik zit prima bij T-mobile maar deze services en extra voor betalen is puur geld geldklopperij.

Voor de 15 euro aan ITV dat snap ik en daar heb ik geen problemen mee.

Zou het ook prima vinden als dat 20 euro is inclusief cloud opnamen maar dan wel dat de huur kosten voor hardware die thuis bij je staat eraf gaat. a 15 euro per maand.

Reputatie 6
Badge

Tik foutje 😉


Dan alsnog, wat bedoel je met ITV? De TV-box met opname functie?

 

Interactieve TV   en dat kost 15.25

Interactieve TV Box met harddiskrecorder   10 euro per maand

Interactieve TV Box  5 euro

 

Ik ben alleen al 15 euro kwijt aan de hardware die bij mij thuis staat.

180 euro per jaar wel te verstaan.

 

De eerste standaard box is sowieso ‘gratis’ en afhankelijk van welke korting je hebt gekozen bij het aanmelden, de tweede ook. Alleen voor een recorder zou je €5 extra moeten betalen …

Benieuwd of je de cloud opname ook per box moet aftikken á €5 zoals in de code zou staan

Reputatie 7
Badge +1

https://www.totaaltv.nl/nieuws/tmobile-volgt-kpn-en-ziggo-met-interactief-opnemen/

Bovenstaande bericht stond op totaaltv

Leuk verhaal staat daar, hetzelfde als hier met een concurentie verhaaltje er omheen.

Kun je dat nu echt serieus nemen, ze hadden een half jaar geleden dat er een compleet nieuw TV platvorm zou komen in september, was een duimzuigertje bleek achteraf, men spreekt nu over alleen cloud opnemen, wezenlijk iets anders.

Reputatie 4

Ik heb veel liever dat begin gemist beter werkt op de decoder. Dat je via de tv gids een week terug kunt gaan net zoals op de Anywhere tv app.

 

 

 

Ik ben alleen al 15 euro kwijt aan de hardware die bij mij thuis staat.

180 euro per jaar wel te verstaan.

Ziggo is wel duurder geen glas etc. maar wat daar wel top is geregeld dat je 3 smart cards zonder extra kosten op 1 adres mag gebruiken.  je koopt eenmalig een setup box en klaar

Heeft je box bij ziggo een HD prima geen extra kosten.

Zo te zien heb jij al sinds 2016 niets meer te maken gehad met Ziggo. Ziggo is namelijk al in 2016 gestopt met de activatie van losse smartcards, daarmee is het dus ook niet meer mogelijk eenmalig een box te kopen en deze te activeren. De enige “nieuwe" hardware voor digitale ontvangers (non-FTA) is de boxen die je moet huren. Zie ook: deze topic

 

 

 

Ik zit prima bij T-mobile maar deze services en extra voor betalen is puur geld geldklopperij.

Voor de 15 euro aan ITV dat snap ik en daar heb ik geen problemen mee.

Zou het ook prima vinden als dat 20 euro is inclusief cloud opnamen maar dan wel dat de huur kosten voor hardware die thuis bij je staat eraf gaat. a 15 euro per maand.

Waarom moet T-Mobile een uitzondering hebben op opnemen in de cloud? Nagenoeg alle providers bieden tegen meerprijs die opname functionaliteit aan dus T-Mobile zou dit ook gewoon moeten volgen vooral omdat de investeringen nu in eerste instantie zullen moeten worden terugverdiend.

Hi Speurneuzen!

 

We kunnen natuurlijk nu niet meer ontkennen dat we met Cloud Opnemen bezig zijn :sweat_smile: . Als alles volgens planning gaat, zullen we deze dienst begin volgend jaar gaan introduceren. Meer details zullen we tegen die tijd met jullie delen! 

 

Groet,

Hans-Juriën

Is er al meer bekend?

We hebben een thuis abonnement en 2 mobiele abonnementen. Nu nog bij XS4ALL en Telfort. Maar door de overgang naar KPN zoeken we een alternatief.

Cloudopnames zijn wel echt randvoorwaardelijk voor een overstap.

Hoor nog erg weinig van T-Mobile helaas, een exactere datum zou geen overbodige luxe zijn heb mn opname pakket eruit gegooid omdat geen cloud was

Reputatie 7
Badge +1

Dat men geen exacte datum geeft is enigszins wel te begrijpen ook Ziggo en KPN enz. zullen dit in de zelfde situatie niet doen, stel dat T-Mobile als datum b.v. 01-02-2020 zou vermelden op de site en mails naar de klanten en op de vermelde datum werkt het nog niet, dan gaat het imago van de provider naar het laagste diepte punt wat mogelijk is.

En net als bij elke individu speelt ook faalangst bij providers een grote rol, mocht het op aangegeven datum toch nog niet voor de volle 100% werken wat zijn dan de reacties in de media, daarom zal men nooit een exacte datum vermelden.

Dat het niet lang meer hoeft te duren lijkt me een logisch gevolg, men is aan het testen bij een aantal klanten, als dat goed loopt kan het los.

Dus laat het goed verlopen en werken, zodat de rest er ook snel mee aan de gang kan.

 

Reputatie 7
Badge +16

@BeMu en @Doornekamp33 Jullie hebben beide absoluut gelijk, bedankt voor de toelichtingen! :smile: Er wordt nog uitgebreid getest en tot die tijd kunnen we geen exacte datum geven. 

Komt vanzelf een keer over het draadjevnaar mijn huis binnen, ik heb geen haast, heb liever dat als het komt goed werkt, net zoals nu het geval is.

Reageer