Beantwoord

T-mobile Thuis komt afspraken niet na

  • 25 July 2019
  • 4 reacties
  • 463 Bekeken

Vandaag ben ik overgegaan naar T-mobile thuis en heb er nu al spijt van. Met name over de televisie mogelijkheden ben ik teleurgesteld.
Daar andere aanbieders ( kpn en Tele2) programma terug kijken en pauzeren normaal en op een eenvoudige wijze aanbieden (gewoon in de gids terug gaan en het gewenste programma starten) Is het terug kijken bij T-mobile bij de meeste zenders niet mogelijk en bij de rest beperkt mogelijk en ook nog eens op gebruiksvriendelijke wijze op te vragen.
Ik ben deze klacht meerdere malen hier tegen gekomen hierop komt dan van T-mobile een onzinnig en onterecht antwoord.
Als ik vooraf van deze punten op de hoogte was geweest was ik zeker geen T-mobile klant geworden.
Ik zal dan ook een ieder welke interactieve televisie anno 2019 wenst de service van T-mobile afraden.

Mathy Imming
icon

Beste antwoord door Glassertje 27 July 2019, 13:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
@Mathyimming Welkom op het forum.

Vanaf ongeveer september, zou T-Mobile "schijnbaar" een nieuw TV platform lanceren met wat leuke toeters en bellen. Staat ergens op het forum. Hier is nog heel weinig over bekend en er wordt af en toe een hint gegeven, maar er schijnen hele leuke dingen aan te komen. Je zal dus nog even geduld moeten hebben, met wat er komen gaat.
Ik ben benieuwd, Ik had al de gedachte dat ik terug was gegaan naar de jaren 80 qua tv ontvangst. Maar toch bedankt voor de info
Ik ben benieuwd, Ik had al de gedachte dat ik terug was gegaan naar de jaren 80 qua tv ontvangst. Maar toch bedankt voor de info


Beste,
Vergeet het maar.
Ze hebben jou net zoals heel veel andere mensen een wan product aangesmeerd en
beloftes nakomen hebben ze hier nog nooit van gehoord.
Beste wat ik je kan adviseren is om als het lukt zo snel mogelijk onder je contract uit te komen van deze oplichters

Met vriendelijke groet rob
Reputatie 7
Badge +1
T.s. heeft volkomen gelijk als hij aangeeft dat de mogelijkheden van het tv platform van T-Mobile behoorlijk (nog zacht uitgedrukt) bij KPN en Ziggo enz. een goede kennis heeft Telfort ook zij hebben aanmerkelijk meer mogelijkheden met de box, incl apps welke reeds op de box staan.

Echter is het voor mij als oud Vodafone thuis en nu T-Mobile thuis klant niet aantrekkelijk om over te stappen aangezien ik voor mijn huidige pakket incl alle themapakketten nergens goedkoper terecht kan.

In een ander topic wordt door een van de moderatoren aangegeven dat er over een paar maanden een update komt, daar de definitie voor een paar in het taalgebruik staat voor 2 moet dit in september zijn.

Reageer