Beantwoord

T-mobile Thuis Tv test

  • 18 January 2020
  • 4 reacties
  • 304 Bekeken

Goedenavond ik heb mij aangemeld voor de nieuwe update te testen voor de tv alleen werkt het allemaal niet de tv-box( Amino Aria Model: 610 X )hapert vertragingen en vervolgens loopt ie vast ik moet elke dag wel 5x herstarten en moet ie weer opnieuw installeren, ik kan het tevens ook niet terug naar de fabrieksinstelling zetten erg vervelend ik weet niet onder welke topic ik dit moet plaatsen er schijnt dus ook hier een groep te zijn hiervoor weet iemand toevallig hier iets van of over

icon

Beste antwoord door Brian 20 January 2020, 14:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @RLNAF75  Heb je geen mail gehad met de inloggegevens voor de juiste groep?

Anders moet je even wachten op de hulp van de moderators die je de weg kunnen wijzen. 
Ik zal in ieder geval even doorgeven dat je de test topic niet kan vinden.

Hopelijk kan je je snel daar aansluiten.

Groetjes en fijne avond.

Goedemorgen ChrisTien nee heb wel een email om mij te registreren bij de community dat heb ik gedaan en dan klik ik in de mail naar de community en dan kan ik er niet in ik hoop wel dat het gauw opgelost wordt dit is erg vervelend tv kijken 

Reputatie 7
Badge +4

Goedenavond @RLNAF75,

Welkom op de community. Je kunt het gedeelte via deze link vinden. Het kan zijn dat je nog geen toegang hebt. Webcare kan dit regelen en verwacht dat ze dit morgen voor je doen. 

Wat helpt is om bij te houden wanneer je de storing ervaart; dag, tijd en zender. Dit helpt naar het zoeken van de oorzaak. 

Reputatie 7

@RLNAF75 Je hebt nu toegang tot de test omgeving op de Community! :slight_smile: Om verwarring te voorkomen: Service vragen worden hier alleen niet individueel opgepakt. Voor support voor de TV Test hebben we een apart telefoonnummer in het leven geroepen, deze vind je in de verschillende e-mails die je over de TV Test hebt ontvangen. :wink: