Beantwoord

T-mobile thuis TV volledig stopzetten

  • 17 January 2021
  • 3 reacties
  • 189 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

Ik heb besloten TV niet meer nodig te hebben en wil graag direct dit stopzetten en afronden. Ik heb de tweede TV box kunnen stopzetten en dat is bevestigd met een mail met instructies waar ik het apparaat heen kan sturen.

Ik heb hiernaast ook nog een TV box met harddisk recorder, deze kan ik niet stopzeten, foutmelding :

Let op!

Je hebt op dit moment een lopende bestelling, daarom kun je nu geen wijzigingen doen.

 

Ook bij het Interactieve TV uitzetten :

Let op!

Je hebt op dit moment een lopende bestelling. Zodra deze bestelling is afgerond kun je hier je TV-abonnement uitzetten.

 

Kunnen jullie voor mij de resterende TV box(en) stopzetten en de interactieve TV? 

 

Met vriendelijke groet,

RS.

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 18 January 2021, 09:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @rrss, van harte welkom op de Community!

Wanneer je een product verwijderd hebt, zal de ‘order’ (oftewel aanvraag hiervoor) in het systeem voor een obstructie zorgen wanneer je een ander product wilt verwijderen. Dat heb ik nu omzeild door het via ons eigen achterliggende systeem te verwijderen. TV zal hierdoor per 17 februari 2021 niet langer onderdeel zijn van jouw abonnement - met inachtneming van de maand opzegtermijn vanaf 17 januari gerekend. 

Mocht je straks besluiten om toch weer TV te willen kijken, dan kun je via My T-Mobile Thuis het TV-abonnement toevoegen: Abonnement wijzigen. Zo kun je zelf alles inzien en aanpassen.

Als ik je nog ergens anders bij kan helpen, laat het dan zeker weten. Stay safe!

Goedemorgen @rrss, van harte welkom op de Community!

Wanneer je een product verwijderd hebt, zal de ‘order’ (oftewel aanvraag hiervoor) in het systeem voor een obstructie zorgen wanneer je een ander product wilt verwijderen. Dat heb ik nu omzeild door het via ons eigen achterliggende systeem te verwijderen. TV zal hierdoor per 17 februari 2021 niet langer onderdeel zijn van jouw abonnement - met inachtneming van de maand opzegtermijn vanaf 17 januari gerekend. 

Mocht je straks besluiten om toch weer TV te willen kijken, dan kun je via My T-Mobile Thuis het TV-abonnement toevoegen: Abonnement wijzigen. Zo kun je zelf alles inzien en aanpassen.

Als ik je nog ergens anders bij kan helpen, laat het dan zeker weten. Stay safe!

Hallo Jason,

 

Jij bent goed bezig, dank voor je hulp!

 

Fijne dag!

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan @rrss! Een mooie dag toegewenst en veel plezier met jouw abonnement! 😄

Reageer