Sticky Beantwoord

T-Mobile TV Anywhere App

  • 24 februari 2017
  • 172 reacties
  • 60121 Bekeken


Toon eerste reactie

172 reacties

Waarom werkt de app niet meer op mobiele data?
Reputatie 7
Badge +6
Hoi CeesvK, ik heb je bericht hier geplaatst. Ik vermoed dat je hier je antwoord kunt vinden. Bijvoorbeeld in deze reactie. Laat je weten of het lukt? 🙂
Reputatie 2
is er al zicht op een webpagina met dezelfde functionaliteit als de APP, ikw il nl onder windows TV kunnen streamen (wat bij Ziggo ed wel kan)! heb geen pad en wil mijn telefoon niet belasten met het streamen van TV als dat ook via PC zou kunnen! Alle andere aanbieders bieden nog steeds veel meer functionaliteit dan de beperkte en slecht te bedienen Tmobile app! (de app was ttv Vodafone ook al ruk hoor!)

dus meer zenders? en een webpagina voor streamen onder windows? hoe staat het daarmee!
Reputatie 2
Hoi WalterAspin,

Voorlopig staan er nog geen grote veranderingen op stapel voor de TV Anywhere app. Mocht hier verandering in komen zullen we dit uiteraard gelijk met jullie delen.
Reputatie 3
Badge +2
Ziggo voegt 46 zenders toe aan aanbod Go-app
Tijd om de concurrentie te volgen T-Mobile?!
Reputatie 2
het wordt tijd dat Tmobile nu eindelijk eens de mogelijkheden van de app gelijktrekt met de apps van andere aanbieders...meer zenders en Windows ondersteuning bijvoorbeeld! dus Tmobile wanneer komen er uitbreidingen beschikbaar?
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt voor de melding! Zeker iets voor ons om in de gaten te houden. Ik gooi graag voor jullie nog een balletje op, maar ik kan uiteraard geen beloftes doen. 🙂
Hier precies hetzelfde. Ik ervaar geen problemen bij welke andere app dan ook, maar bij de tv anywhere app loopt deze tijdens het kijken van video vast. Het beeld blijft hangen, maar de "teller" loopt door. Ik heb een roaming netwerk in mijn huis en meer dan voldoende Wifi bereik, geen last van interferentie, de app op 2 iPads getest en tevens opnieuw geïnstalleerd, de beeldkwaliteit geprobeerd op auto, laag, medium en HD. Helaas allen zonder resultaat. De iOS versie van de eerste iPad is 9.3.5, die van de tweede is 10.3.

Voor het TV kijken boven op de slaapkamer ben ik afhankelijk van de app (er liggen geen kabels en er is ook geen mogelijkheid deze door te trekken) dus ik baal er erg van. Hoor graag of en zo ja wat de oplossing is!


Ik zit met precies hetzelfde probleem. iPhone op iOS 10.3.2 en iPad 2017 op iOS 10.3. Om de paar seconden bevriest het beeld op pauze, teller loopt door. WiFi netwerk is het probleem niet, naast modem staan of kanaal wijzigen, niks helpt. Al 4 maanden niet. Ik ben het best wel zat inmiddels...
Ps. Kijk naar de vele reacties in de AppStore bij de app en je ziet dat ontzettend veel mensen dit probleem hebben.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi kkendall, TV Anywhere op je iPhone en iPad hapert. Dat is niet de bedoeling. Ik heb precies dezelfde software en merk geen haperingen. Ik vermoed dus dat het niet aan de app zelf ligt. Natuurlijk wil ik het wel graag met je oplossen.

Heb je "Werkt de TV app nog niet optimaal? Dan lopen we alles even na" van de eerste post van dit topic al aangeklikt? Kun je deze stappen doorlopen en testen of het hierna weer werkt?

Ik hoor graag het resultaat!
Alle stappen al doorgelopen zonder resultaat helaas.
Update: ik test het net in de trein met 4G en dan krijg ik geen hangend beeld, dat gaat goed...
t zou dus aan m'n thuisnetwerk kunnen liggen. Echter geeft speedtest goede resultaten. Stuk sneller dan 4G. Wat zou t dan kunnen zijn?
Reputatie 7
Badge +7
Hmm vreemd dat het over 4G wel goed werkt. Ik zie in je eerdere bericht dat je het WiFi-kanaal al hebt veranderd, heb je ook al geprobeerd om de app opnieuw te installeren? En merk je de vertraging op beide apparaten? Zo ja, maak je toevallig gebruik van een VPN thuis? Dit kan mogelijk wat vertraging veroorzaken. Zou je ook het modem eens willen resetten door even 10 seconden de stroom er af te halen en het modem daarna weer aan te sluiten? Mocht dit ook niet werken stuur mij dan even je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door, dan zorg ik dat één van onze technisch specialisten hier naar gaat kijken!
Ha Brian, Opnieuw installeren geprobeerd, vertraging ( hij springt op pauze) op beide apparaten, geen vpn. Ik ga resetten nog proberen. 5G WiFi staat trouwens op auto, welke kanalen adviseer je om te proberen als ik gebruik maak van 5G netwerk?
Reputatie 7
Badge +6
Hey kkendall,

Voor wifi op 2.4 Ghz adviseer ik kanaal 1, 6 of 11. Even testen welke het beste resultaat geeft. Voor 5G alles behalve auto, maar in principe is 5G sowieso een stuk rustiger. Op korte afstand van het modem, kun je beter 5G proberen.

Als test, kun je wel stabiel TV Anywhere kijken als je op een ander wifi netwerk zit?

Spannend! 🙂 Hoe dan ook, we gaan het oplossen.
Hallo Sander, dank voor je reactie. Het ziet er duidelijk uit maar mijn probleem is hetzelfde. Waar in de T-Mobile Thuis omgeving zit deze knop precies?? Ik heb voor mijn gevoel overal geklikt en gekeken maar kan het niet vinden... Zou je aan kunnen geven waar ik precies moet zijn??

Dank voor je hulp!

Aernout


Ik kon het in eerste instantie ook niet vinden.
Als je inlogt op de T-Mobile Thuis website, ga je naar Abonnement.
Helemaal onderaan voorbij de Interactieve TV pakketten zie je gekleurde kopjes.
De bekende roze kleur gekleurde kopje staat TV Anywhere activeren.
Klik hierop en je krijgt als het goed is nog een mail met bevestiging
Reputatie 7
Badge +6
@weerd112,

Ik zie dat je de vraag ook via Twitter stelde. Super dat je hier je antwoord gevonden hebt!

Complimenten! :D

Welkom trouwens op het forum. Hier staat erg veel informatie over je Thuis abonnement. Dikke kans dat je hier zelf sneller een antwoord vindt, dan via de gebruikelijke kanalen.
Hallo,

ik wil een nieuwe Apple tv aanschaffen en nu vroeg ik me af of de tv anywhere app ook daarop te installeren is. Ik heb op de apple site gevonden dat dat kan op het moment dat een app een zogenaamde universal app is. Mijn vraag is dus: is deze app dat? groeten
Reputatie 7
Badge +6
Hey PatrickLL,

Welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt. TV Anywhere is niet opgenomen in de apps voor Apple TV. Maar niet getreurd, je kunt namelijk alles wat er op je mobiel of tablet te zien is casten op je TV. Ook al kijk je via je mobiel in je e-mail, op je Instagram of kijk je TV Anywhere, dit is 100% te zien op je TV scherm.

Heb ik het zo kunnen verduidelijken? Is Apple TV nog steeds in de gratie? 😉
Reputatie 7
Badge +5
Ik wilde gisteren naar Spike kijken op de TV Anywhere app (Android), maar dit ging niet goed. In de preview zag ik op het kanaal van Spike al 101TV. Bij aanklikken laadde hij ook 101TV. Al stotterde 101TV en wilde deze ook niet fatsoenlijk afspelen (via WIFI). Andere kanalen werkten prima via de app.

Wordt overigens tijd dat er meer kanalen toegevoegd worden. 😉
Reputatie 7
Badge +6
@TAVL,

Klopt! Ik heb het gisteren en zojuist ook geprobeerd en de zender op TV Anywhere blijft hangen. Niet best, die behoort het gewoon te doen. Ik ga op onderzoek!

101TV is niet een zender die in de TV app zit. 😕
Reputatie 7
Badge +5
Voor de volledigheid; de zender die ik dus krijg bij Spike is 101tv. 101tv in plaats van Spike. Dat 101 helemaal niet in de app thuishoort maakt het nog iets vreemder. 😉
Reputatie 7
Badge +6
Hey TAVL, zojuist krijg ik van de technisch dienst te horen dat Spike TV weer beschikbaar is via de TV app. Ik heb het gecontroleerd op mijn eigen mobiel en het werkt weer goed. Bij jou ook?
Reputatie 7
Badge +5
Het werkt weer! Top. 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Yes, bedankt voor het melden! En ook dank aan de specialist die het heeft opgeknapt!
De app is echt totaal niet gebruiksvriendelijk. Als ik de app op pauze zet en wacht tot het programma is afgelopen volgens de normale programmering, en ik vervolgens hem weer afspeel is vliegt hij eruit! Dan kan ik het programma ook niet terugspoelen want hij vliegt naar het 'huidige' moment en de app staat je alleen toe te staan terug te spoelen tot hetgeen wat nu afspeelt. Waarom?! ik snap dat het niet de bedoeling is dat ik alles terugspoel maar als ik een programma al gekeken heb, voeg dan in gods naam de functie toe dat ik die ook weer opnieuw kan afspelen/terugspoelen als het volgende programma reeds is begonnen!

Van de afgelopen 10 programma's die ik heb gekeken mis ik de laatste 10 minuten door dit type gezeik...
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @stephenvis,

Dit hoor ik niet graag natuurlijk. Ik wil je wel graag helpen alles uit de app te krijgen wat mogelijk is en jouw ervaring weer positief maken. Op de TV Box bieden wij Begin Gemist aan, maar niet via de TV app. Om toch iets terug te kunnen zien als er even iets tussendoor komt, kun je wel een korte periode terugspoelen. Jouw wens om ook oudere programma's terug te kunnen kijken (Uitzending gemist) is wel toegevoegd aan de wensenlijst! Wellicht is de website van NPO voor de korte termijn wel een oplossing voor jou!

Reageer