Sticky Beantwoord

T-Mobile TV Anywhere App

• 24 februari 2017
  • 172 reacties
  • 59981 Bekeken

Toon eerste reactie

172 reacties

Hoi!
Ik heb een probleem met mijn App..
Ik krijg maar geen beeld. De minuten lopen door, ik zie het beeld wat ik zou moeten zien klein onderin, maar het werkt niet.
Wifi, 4G, alles is oke.
App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Probleem blijft hetzelfde.
Ook op de iPad geprobeerd. Deze werkt vlekkeloos...
Wat kan het zijn?
Reputatie 7
Badge +7
Hi Stefan, begrijp ik het goed dat de TV Anywhere wel goed werkt op de iPad via hetzelfde netwerk maar niet op je mobiele telefoon? Mogelijk wordt je toestel dan niet ondersteund door TV Anywhere. Zorg in ieder geval dat je de nieuwe versie van Android of iOS op je toestel hebt staan. De minimale vereiste van je mobiele apparaat om T-Mobile TV Anywhere te gebruiken is iOS versie 9 en hoger of Android versie 4.2. en hoger. Bij Android moet het apparaat ook voldoende specificaties hebben met betrekking tot het scherm (resolutie e.d.). Windows wordt niet ondersteund. Als dit bij jou het geval is laat mij dan even weten van welk toestel je gebruik maakt via een privébericht, dan kijk ik meteen met je mee!
Hi Brian,
Ik heb inmiddels ook contact gehad via Facebook met jullie Helpcare.
De oplossing bleek heel simpel te zijn.
Ik had een VPN verbinding aan staan op mijn iPhone wat de app ontregelde.
Nadat de VPN uit was, werkte de app meteen weer.
Reputatie 1
Wat ik niet snap is de kanalen keuze door T-mobile, mij lijkt dat de nieuwskanalen (CNN, BBC etc) belangrijker zijn dan enkele andere flut kanalen. Hoop dat de serieuzere kanalen binnenkort toegevoegd worden.
Reputatie 7
Badge +7
Hi JSlijkhuis, we blijven onze diensten continue verbeteren! Je hoor het zeker van ons zodra we meer zenders toe kunnen voegen! 🙂
Wanneer komt de opname functie terug in de app. Bij de vodafone app kon je op afstand iets opnemen thuis. Dus als ik buitenshuis was en vergeten was iets op te nemen kon ke dit met 1 knop regelen.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi LuukJoosten,

Dit begrijp ik niet. Die optie is nooit voorhanden geweest in de TV app. Dit is wel een wens die is opgenomen in de Community wishlist. Ik hoop met je mee dat deze optie realiteit wordt!
Hoi sander. Voorheen in de tv app van vodafonethuis zat de functie er echt in. Dus de mogelijkheid is er wel. De app is niet anders dan toen t van vodafone was. Alleen Vodafone is veranderd naar Tmobile
Discovery Chanel en enkele andere zenders vallen na 1 of 2 secondenbeeld uit. Hebben meer mensen hier last van en is er iets aan te doen? Ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Het probleem bleef zich voor doen.
Reputatie 3
Badge +2
Discovery Chanel en enkele andere zenders vallen na 1 of 2 secondenbeeld uit. Hebben meer mensen hier last van en is er iets aan te doen? Ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Het probleem bleef zich voor doen.
Momenteel geen problemen met Discovery ...
Reputatie 7
Badge +7
@funloveinbiker We hebben hier meer meldingen over binnen gekregen en we hebben dit afgelopen vrijdag verholpen. Je zou nu geen problemen meer moeten ervaren!
Reputatie 2
he T-mobile, een aantal maanden geleden gevraagd naar een mogelijkheid om via windows TV te kijken....tot op heden niets gehoord van jullie hierover! bij alle andere providers kan dit wel gewoon waarom bij jullie niet?

ps, en nu niet weer komen met; we zijn er niet mee bezig! ik wil weten waarom dan niet?!
@funloveinbiker We hebben hier meer meldingen over binnen gekregen en we hebben dit afgelopen vrijdag verholpen. Je zou nu geen problemen meer moeten ervaren!

Vooralsnog werkt het weer prima.
Reputatie 7
Badge +7
@WalterAspin, de wens is bekend, of en wanneer we dit aan kunnen bieden is op dit moment niet bekend maar we zijn altijd bezig met verbeteren dus wat niet is kan zeker nog komen!
@funlovingbiker Goed om te horen! 🙂 Excuses voor de overlast.
Wanneer gaan jullie de belofte van het "Anywhere" waarmaken en dus de functionaliteit beschikbaar maken voor windows of een browser o.i.d? Ik heb géén android/iPhone tablet maar wel een windows laptop & tablet en kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.

" maar we zijn altijd bezig met verbeteren dus wat niet is kan zeker nog komen!" is wel een erg loze uitspraak.
Ik vind het allemaal maar oubollig deze manier van tv kijken ,leuk die app hapert elke keer en waarom hebben jullie nu nog steeds geen tv op je laptop elke moderne provider heeft deze optie alleen deze kleine provider niet ?
Ik ben helaas zo dom geweest om in december voor 1 jaar te verlengen ,maar als ik toen wist wat ik nu weet zou ik mijn contract niet verlengd hebben Goh de service is niets, als men antwoord wil duurt het veelste lang, de snelheid klopt nooit (maar dat moet dan aan mij liggen ????} de modem is niet de nieuwste nee ik zou blij zijn als de laaste maanden snel voorbij gaan zodat ik naar een andere kan gaan.
De app werkt prima. Jammer dat er maar een beperkt aantal zenders gekeken kunnen worden en dat ik van de rest alleen de tv gids zie... En ik zou graag tv anywhere op mijn windows apparaat installeren. Tv kijken op mijn laptopje is toch net iets fijner dan op mijn telefoon. Enig idee wanneer dit wordt toegevoegd ?
Reputatie 7
Badge +7
Hi sandrazz, we zijn zeker bezig om de mogelijkheden en zenders van de TV Anywhere uit te breiden en daarover hoor je binnenkort hopelijk snel meer! Windows ondersteuning zit er op korte termijn nog niet aan te komen, het idee achter TV Anywhere is juist om het buitenshuis en onderweg te gebruiken! 😉
Reputatie 2
en we zijn een JAAR verder na mijn vraag over TV kijken op een Windows PC, maar nog steeds geen webpagina waar ik kan kijken! Hoe staat het ermee Tmobile? is er al zicht op TV kijken op een windows machine...ALLE ANDERE AANBIEDERS HEBBEN DIT NL WEL!

Ik begin het een beetje zat te worden, jullie investeren niet in nieuwe functies...en deklant moet t maar goed vinden! stap binnenkort wel over naar een andere aanbieder, en dan NOOIT meer Tmobile Thuis!
Reputatie 7
Badge +5
Ze investeren wel degelijk. Alleen zie je dat (nog) niet. Dit heeft te maken met de fusie, waardoor veel stil is komen te liggen. Dat moet, naast veel extra werk, wel weer opgestart worden. Ik weet uit ervaring wat voor gedoe dat helaas oplevert en dat dit narmasl zeker 1,5 tot 2 jaar duurt.

Heb jij daar iets aan als klant? Nee. Het is helaas niet anders. Wel zijn er meerdere signalen te vinden op het forum dat ze een hoop willen releasen in de komende grote release. Daarvan zijn er normaal gesproken 2 per jaar. Ik ben benieuwd. Overigens goed dat je kritisch bent. Helpt uiteraard mee om de product owner input te geven bij de te maken productkeuzes. Dat wil helaas niet zeggen dat alles ingewilligd wordt of kan worden, maar dit soort dingen staan op de lijst van wensen. Maar ja, keuzes.
Erg Handig hoor, zeker als er storing is.
Jammer dat je dan niet Ziggo Sport kunt kijken terwijl je wel een abonnement hebt.
Nee dan moet je volgens de Ziggo Go App downloaden en inloggen met je T-Mobile gegevens, nou voorlopig werkt dit niet, net geprobeerd. Helemaal Top!!!! niet dus. Net als het storingsforum waar je halve dag moet wachten voor er een reactie komt van een medewerker.
Waar kun je eigenlijk lezen dat je voor je Ziggo Pakket moet inloggen op de Ziggo Go app? Nergens dus!!!!
Pfff,,,, Ben er nu al klaar mee, zodra ik weg kan ben ik weg, Ter overnamen aangeboden een waardeloos abonnement met wel lekker veel blokjes op de tv.
Reputatie 6
Badge +2

Waar kun je eigenlijk lezen dat je voor je Ziggo Pakket moet inloggen op de Ziggo Go app? Nergens dus!!!!

Over Ziggo Sport Go kun je hier meer info vinden: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/nieuw-bij-t-mobile-thuis-ziggo-sport-totaal-go-en-film1-go-281531

Mocht dit niet helpen, laat dan even weten wat er precies misgaat.
Helaas lopen de streams nu met het WK weer ronduit bagger, vaker niet dan wel. Getest op meerdere apparaten waaronder een ipad.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @knakworst55

Zelf gebruik ik ook Apple en heb sinds de update geen problemen gehad met de app. heb je de stappen doorlopen die in de eerste post staan? Hiermee kun je juist dit soort issues verhelpen. het klinkt alsof de snelheid van Wifi/4G mogelijk niet voldoende is. Welke snelheid geeft de speedtest aan?
Reputatie 5
Badge +3
Hoi iedereen,

Leuk nieuws: we verwachten in september TV Anywhere te introduceren voor jouw PC/Laptop! Houd onze Community in de gaten voor updates 🙂.

Edit 29-08-2018: De testfase voor de webversie van TV Anywhere is inmiddels afgerond. We zijn nu de laatste bugs aan het oplossen. Aftellen dus!

Reageer