Sticky Beantwoord

T-Mobile TV Anywhere App

• 24 februari 2017
  • 162 reacties
  • 54751 Bekeken

Toon eerste reactie

162 reacties

"TV Anywhere heeft maar liefst 29 zenders! Deze kun je allemaal tot 7 dagen terugkijken. De extra thema- of premiumpakketten die je bij jouw TV-abonnement hebt besteld, kunnen enkel via de TV Box bekeken worden."

Kan hier verandering in komen? Dat men het wel kunt bekijken via TV anywhere?

Dank u.
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Robort,

Ja, er komt verandering in. het is jammer genoeg nog niet bekend wanneer dit is.
Sorry als de volgende vraag al eerder is gesteld in dit topic: als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om met een internet-only abonnement van T-Mobile Thuis en zonder bijbetaling de TV Anywhere app te gebruiken, toch?

Dit vraag ik omdat ik overweeg om mijn Ziggo internet-only abonnement te verruilen voor een T-Mobile thuis internet-only abonnement. Ik wil geen tv-abonnement maar wel de mogelijkheid hebben om online tv te kijken, zoals bij Ziggo.
Reputatie 5
Badge +3
Hi remark,

Dat geeft helemaal niets, ik beantwoord jouw vraag graag! Het klopt dat je de TV Anywhere App gratis, als cadeautje, krijgt als je een TV-abonnement bij T-Mobile Thuis hebt. Je kunt de app dus niet bekijken als je een Internet Only abonnement hebt. Je kunt natuurlijk TV erbij bestellen en ervoor kiezen om geen gebruik te maken van de TV Box. Ik verwelkom je graag! Laat je me het weten als ik iets voor je kan doen?
Dank voor je reactie, Sterre, en dank je voor het aanbod, maar nee bedankt. Het feit dat TV Anywhere niet gebruikt kan worden bij een internet-only abonnement is een dealbreaker, en ik denk niet alleen voor mij.

Jullie marketingafdeling probeert mij te paaien met de kreet: "Daarom T-Mobile Thuis: Bepaal zelf wat je wel én niet wilt." Helemaal mijn idee! Ik had al bepaald dat ik internet wil en de mogelijkheid om online tv te kijken. Dat blijkt niet te kunnen. Vervolgens probeer jij me een TV Box die ik niet wil in de maag te splitsen zodat ik TV Anywhere toch kan gebruiken. Dat is geen keuzevrijheid maar poging tot koppelverkoop.

Als ik goed kijk zijn de kosten:

internet-only 100/10 Mbit/s €31/mnd
Alles-in-1 inclusief internet 100/10 Mbit/s € 48,50/mnd

Dus maar liefst € 17,50/mnd extra voor de TV Box met 'gratis' TV Anywhere.

Mijn voorstel aan T-Mobile: maak een nieuwe optie bij Alles-in-1 waarbij je voor zeg €5 bovenop de prijs voor internet-only toch TV Anywhere kunt gebruiken zonder de verplichting om een TV Box af te nemen. Dat is keuzevrijheid.
Reputatie 7
Badge +10
Je heb helemaal gelijk @remak.

Ziggo is alleen gebaseerd op de kabel en geven daarbij altijd het tv signaal door.
Een Ziggo Internet Only heeft dus altijd tv 🙂
Reputatie 5
Badge +3
Hi remark,

Ik denk graag met je mee, vandaar dat ik met de optie kwam om een TV-abonnement aan te schaffen en de TV Box niet te gebruiken. Geen koppelverkoop, gewoon denken in kortetermijnoplossingen. Het is gewoonweg niet mogelijk om nu TV Anywhere los aan te bieden. Een TV-abonnement bij jouw Internet van T-Mobile thuis kost trouwens €15,- per maand, in plaats van de prijs die jij noemt. Scheelt toch weer wat centen.

Het helpt om jouw wens te plaaten in ons wensentopic. Hier lezen vaak ontwikkelaars van het TV-product mee. Dan duim ik met je mee dat deze optie zo snel mogelijk gerealiseerd wordt!
I Heb het pakket fox sportscompleet waarom ken ik deze niet op de tv anywereap kijken
Reputatie 5
Badge +3
Ik kreeg opeens deze melding. Terwijl ik alleen op mijn Apple tv keek. Toen mijn moeder op haar iPad wilde kijken kreeg zij als eerst deze melding. Hoe krijg ik dit weer weg want ik zit helemaal niet aan een max van 3 gelijktijdige streams

Reputatie 2
Badge
Dank voor je reactie, Sterre, en dank je voor het aanbod, maar nee bedankt. Het feit dat TV Anywhere niet gebruikt kan worden bij een internet-only abonnement is een dealbreaker, en ik denk niet alleen voor mij.

Jullie marketingafdeling probeert mij te paaien met de kreet: "Daarom T-Mobile Thuis: Bepaal zelf wat je wel én niet wilt." Helemaal mijn idee! Ik had al bepaald dat ik internet wil en de mogelijkheid om online tv te kijken. Dat blijkt niet te kunnen. Vervolgens probeer jij me een TV Box die ik niet wil in de maag te splitsen zodat ik TV Anywhere toch kan gebruiken. Dat is geen keuzevrijheid maar poging tot koppelverkoop.

Als ik goed kijk zijn de kosten:

internet-only 100/10 Mbit/s €31/mnd
Alles-in-1 inclusief internet 100/10 Mbit/s € 48,50/mnd

Dus maar liefst € 17,50/mnd extra voor de TV Box met 'gratis' TV Anywhere.

Mijn voorstel aan T-Mobile: maak een nieuwe optie bij Alles-in-1 waarbij je voor zeg €5 bovenop de prijs voor internet-only toch TV Anywhere kunt gebruiken zonder de verplichting om een TV Box af te nemen. Dat is keuzevrijheid.

Voor €5 p/m kan je echt geen streaming only abo aanbieden met alle kanalen die ook op het kastje zitten. Streaming rechten moet je weer apart contracten voor afsluiten. Een aardig voorbeeld hiervoor is Canal Digitaal die een streaming only aanbieden maar waar je wel een smartcard bij krijgt voor je sateliet decoder. Stuur je die kaart retour (net al bijv. het kastje van T-Mobile in jouw geval) dan wordt erbij vermeld: "PS Indien je nu al de smartcard retourneert omdat je deze niet wilt gaan gebruiken, moeten we helaas het maandelijkse tarief van je abonnement verhogen met € 5,- per maand. De reden daarvoor is dat de kosten die de omroepen ons in rekening brengen substantieel hoger worden." Dus met kaart is het €10 voor de basisversie (en €15 voor het uitgebreide) maar zonder kaart/kastje resp. €15 en €20

Alles-in-1 is overigens ook incl. vaste telefonie dus zoals boven gezegd kost tv bij T-Mobile €15 p/m ...
Reputatie 2
Badge
I Heb het pakket fox sportscompleet waarom ken ik deze niet op de tv anywereap kijken
Die moet je met de Fox Sports Go app bekijken ...
Reputatie 5
Badge +3
Dat is gek, stefan.1997. Heb je misschien op andere apparaten de TV Anywhere App gedownload? Het kan zijn dat de app deze installatie op andere apparaten ook ziet als streams. Als dit zo is, raad ik je aan de app te verwijderen van de apparaten waarop je (bijna) nooit kijkt. Laat het me weten als ik je hierin kan helpen!
Reputatie 5
Badge +3
Het lijkt er op dat je de app fysiek moet sluiten wil je op meer dan 3 apparaten Anywhere gebruiken. Als de app op 3 apparaat open staat gelden deze als streams. Tenminste dit is mijn ervaring. Want toen ik de app op mijn iPad sloot lukte het opeens wel.
Oke`het is nu al 6 september maar nog steeds niets nada op de laptop/desktop ,Jullie bedoelen toch wel september 2018 ? de maand gaat snel hoor🤓 en eerst was het augustus😃, ik ben bang dat het nu weer verschoven wordt naar november en zo gaat het toch langzamerhand naar 2019 toe, jammer eerlijkheid duurt het langst.
Zo te zien hebben jullie nog steeds problemen ,als je hier nog niet eens een normale reactie over kan geven , eerst mei en dan aug en sept enzzzzzzzzo voort en elke keer weer wat anders vreemde provider zijn jullie🤔
Hoi iedereen,

Leuk nieuws: we verwachten in september TV Anywhere te introduceren voor jouw PC/Laptop! Houd onze Community in de gaten voor updates 🙂.

Edit 29-08-2018: De testfase voor de webversie van TV Anywhere is inmiddels afgerond. We zijn nu de laatste bugs aan het oplossen. Aftellen dus!

IK ben niet meer aan het aftellen maar aan het bijtellen, maar het kan zijn dat jullie september 2019 bedoelen, al 8 dagen bij geteld en geen enkele uitleg of reactie mss zijn jullie nu met vakantie????
Het lijkt erop zoals ik vaker berichten zie op dit forum als jullie het niet meer weten dan laten jullie de topic meestal voor een hele lange tijd links liggen, helaas worden de klanten niet echt serieus genomen op dit forum maar ja het is eenmaal zo
Den Haag,
04
juli
2018

T-Mobile Thuis lanceert TV app voor Apple TV 4

Vandaag lanceert T-Mobile, als eerste aanbieder van vaste telecomdiensten in Nederland, de TV app voor Apple TV 4: TV Anywhere. Hiermee kan de consument naast de interactieve TV-Box ook televisie kijken via Apple TV. Met TV Anywhere kan op drie apparaten tegelijkertijd televisie worden gekeken, waaronder op smartphone, tablet en op het grote scherm via Chromecast en Apple TV. Zo kan de consument overal en op elk apparaat televisie kijken. Vanaf medio augustus is het ook mogelijk TV Anywhere te gebruiken via desktop en laptop. dus niet

Reputatie 2
Badge +2
Goedemiddag @davith

Wij nemen iedere klant serieus, en daar hoor jij ook bij. Al geef ik gelijk toe dat we niet altijd tijdig kunnen reageren op berichten die hier op het forum geplaatst worden.

Ik begrijp goed dat wachten niet fijn is en misschien hadden we wat terughoudender moeten zijn met het geven van data; het gaat hier om het ontwikkelen van software en we moeten zorgen dat dit goed werkt voordat we dit aan jullie geven. Het ontwikkelen van software kan soms wat langer duren dan gepland, maar feit is dat ze er mee bezig zijn en dat het gaat komen.

Exact aangeven wanneer het uit zal komen kan ik nog niet, dus het enige wat ik nu kan vragen is om nog even geduld te hebben en de community in de gaten te houden.

Groeten van Edwin
Reputatie 6
Badge +2
@davith en de rest 😉
We streven er naar om 24 september live te gaan met de versie voor laptop / computer.

Mocht dit iets eerder of later worden dan zal ik het proberen z.s.m. te melden. Overigens nemen we alle feedback heel serieus, maar soms duurt het echt gewoon even om iets concreets te melden. Helaas is augustus dus niet gelukt (mei hebben we overigens nooit genoemd), maar september 2018 moet toch echt wel gaan lukken 😅.
Echt super dat jullie met de laptop/pc versie bezig zijn. Ik ben overgestapt op my t mobile thuis en ik hoop dat de extra zenders op een gegeven moment ook toegevoegd worden aan de app. Dit kon bij Ziggo wel. Ik kon voor de kids altijd de tablet of iPad meenemen of op een laptop als ik ergens heen ging en kon ze dan NickJr laten kijken waar we ook waren. Dat was wel heel fijn. Hoop dat het allemaal snel komt!
Reputatie 5
Badge +2
Hey @SihamY

Wij staan ook te springen op de aankomende laptop/PC versie!😄 Ook worden er regelmatig nieuwe updates uitgevoerd op de TV Anywhere App, waaronder het toevoegen van nieuwe zenders! Alle nieuwtjes en ontwikkelingen kun je in dit topic volgen.
Reputatie 7
Badge +6
In dit topic werd gemeld dat de webversie van TV Anywhere 24 september 'live' zou gaan. Er is echter een kink in de kabel gekomen die we er eerst uit moeten halen. Wij willen een supergoed product bieden en zijn nu druk bezig de puntjes op de i te zetten. Ik hoop eind volgende week (eind september) een nieuwe datum in dit topic (en de rest van de Community) te kunnen melden.

Nog even geduld, maar dan hebben we een mooie, nieuwe toevoeging bij ons TV aanbod!
Reputatie 2
Gaat die nieuwe app ook kunnen opnemen op een NAS, zodat je zelf cloudpvr kunt bouwen en mogelijk de tv boxen kunt opzeggen?
In dit topic werd gemeld dat de webversie van TV Anywhere 24 september 'live' zou gaan. Er is echter een kink in de kabel gekomen die we er eerst uit moeten halen. Wij willen een supergoed product bieden en zijn nu druk bezig de puntjes op de i te zetten. Ik hoop eind volgende week (eind september) een nieuwe datum in dit topic (en de rest van de Community) te kunnen melden.

Nog even geduld, maar dan hebben we een mooie, nieuwe toevoeging bij ons TV aanbod!

Zo komen we toch nog uit op 2019
Er zijn altijd wel weer andere smoesjes om klanten te behouden zoals deze.
Reputatie 2
Gaat die nieuwe app ook kunnen opnemen op een NAS, zodat je zelf cloudpvr kunt bouwen en mogelijk de tv boxen kunt opzeggen?
Dar zou een hele toffe toevoeging zijn!

Reageer