Sticky Beantwoord

T-Mobile TV Anywhere App

• 24 februari 2017
  • 167 reacties
  • 55689 Bekeken

Toon eerste reactie

167 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi StefanT en pwenas,

Ik ben het helemaal met jullie eens dat dit een hele gave toevoeging zou zijn en ik vind het ook een heel goed idee. Deze functie zit niet in deze versie, maar je kunt met deze versie wel op ieder moment, waar je ook wil tot 7 dagen jouw favoriete TV-programma terugkijken op jouw laptop!
Reputatie 2
Dat voegt helaas niets toe Serre.
Ik dacht even als T-Mobile via de 'oude' apparatuur geen cloudpvr kan aanbieden. Zou het een oplossing kunnen zijn via een NAS en de oude ontvangers van de stroom af te halen.
Jammer dat er dat nog niet in zit.
Reputatie 5
Badge +3
Hey T-Mobile,

Is er al meer bekend over een update van Tv Anywhere. Is er bijvoorbeeld bekend wat we kunnen verwachten en wanneer. Ik en vele anderen wachten waarschijnlijk op nieuwe zenders, de ondersteuning voor Airplay en Tv kijken in de browser.

Hoor graag van jullie.
Reputatie 5
Badge +3
Zoals @Hans-Juriën in een ander topic meldde, werken we momenteel nog hard aan de TV Anywhere laptop/pc versie. Er is nog geen concrete datum bekend, we hopen dat we jullie vanaf week 41 deze webversie kunnen laten gebruiken!
Wat zal de URL zijn waarop via o.a. de laptop TV gekeken kan worden? Dan hoeft men niet naar dit forum te kijken😉
Reputatie 3
www.TV_Anywhere_ruim_NA_week41_of_nog_VEEL_later.nl
www.TV_Anywhere_ruim_NA_week41_of_nog_VEEL_later.nl

😂
Wat zal de URL zijn waarop via o.a. de laptop TV gekeken kan worden? Dan hoeft men niet naar dit forum te kijken😉

is een goeie😆 maar ik denk dat ze die nog niet eens hebben
Reputatie 3
@Julienja (met dank aan @Brian ): de wens is bekend, of en wanneer we dit aan kunnen bieden is op dit moment niet bekend maar we zijn altijd bezig met verbeteren dus wat niet is kan zeker nog komen! 🙂 Excuses voor de overlast.
Reputatie 3
@Julienja (met dank aan @Sander ): Weet één ding zeker: het introduceren van de TV app voor web is iets wat wij dolgraag willen! Zo graag zelfs dat we hoopten het al eerder te kunnen uitrollen. Week 41 is nog niet om. Deze week zullen we dus meer duidelijkheid kunnen geven over de app!
Reputatie 3
@Julienja (met dank aan @Sterre ): Hoi iedereen,

Leuk nieuws: we verwachten in september TV Anywhere te introduceren voor jouw PC/Laptop! Houd onze Community in de gaten voor updates 🙂.

En het is 2019 voordat je het weet ... nog eventjes geduld dus!
Reputatie 5
Badge +3
Haha jullie hebben wel een punt. Maar aan de andere kant is het ook niet helemaal eerlijk. T-Mobile heeft open gecommuniceerd wanneer ze van plan waren om de webversie uit te rollen. Nu zij tegen bugs aanlopen worden zij daar hard op afgerekend.

T-Mobile zich nu wel 2 keer bedenken voor zij nieuwe ontwikkelingen open communiceren.
Haha jullie hebben wel een punt. Maar aan de andere kant is het ook niet helemaal eerlijk. T-Mobile heeft open gecommuniceerd wanneer ze van plan waren om de webversie uit te rollen. Nu zij tegen bugs aanlopen worden zij daar hard op afgerekend.

T-Mobile zich nu wel 2 keer bedenken voor zij nieuwe ontwikkelingen open communiceren.

Betekend dat wij nu erop uit kunnen het lanceren van TV op de lap/desktop écht in week 41 komt nu Tmobile zich 2 keer bedacht heeft om het bericht te publiceren?
Reputatie 6
Badge +2
Hoi allemaal,

Het lange wachten wordt nu eindelijk beloond! We kunnen alle cynisme over de werkelijke lancering achter ons laten en lekker op de Laptop en PC TV gaan kijken!!

TV Anywhere is namelijk per direct beschikbaar op www.tv-anywhere.nl !

Jullie hebben hier echt een primeur, want zelfs intern bij T-Mobile is dit nog bij velen niet bekend 😂

Om TV Anywhere te kunnen gebruiken via www.tv-anywhere.nl heb je één van de volgende internet browsers nodig:

• Google Chrome (versie 35+)
  • Firefox (versie 47+)
  • Microsoft Edge
  • Safari (versie 8+, alleen op je Macbook/iMac)
We zullen Internet Explorer 11 ook gaan ondersteunen, maar daar moeten we nog even een schoonheidsfoutje oplossen. Voor gebruik van Internet Explorer en Microsoft Edge is overigens minimaal Window 8.1 vereist.

We wensen jullie veel kijkplezier! Mochten jullie vragen of complimenten hebben, dan horen we ze graag.

Groet,

Hans-Juriën en het TV-team van T-Mobile Thuis
Reputatie 5
Badge +3
@Sander Wooow het werkt super. En het ziet er echt goed uit!!
Mag ook wel eens gezegd worden!
Mag zeker ziet er erg goed uit en alles werkt, mijn dank ik groot mensen van het team t-mobile anywhere THX en eindelijk op de laptop kijken,

Groetjes
Heel erg bedankt Tmobile! Prachtig de website voorziening, ook mijn complimenten!!!

Groeten Julien
Reputatie 7
Badge +7
Thanks guys, fijn om te horen dat jullie er blij mee zijn! 🙂 Het officiële topic met het nieuws over de TV Anywhere webversie is nu ook live! 😃
Reputatie 1
Fantastisch, bedankt!!
Ik zie meerderen die zich afvragen waarom het zenderoverzicht beperkt is in de app.
Hierbij vraag ik mij dus ook af hoe dat zit, waarom wij de extra zenders in de TV Anywhere niet kunnen bekijken? Ik hoop ook op een antwoord van T- Mobile Thuis. 🙂
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Rfder,

Begrijpelijke vraag! Ik voorzie je dan ook graag van een antwoord. Het heeft alles te maken met uitzendrechten. Deze zijn nog niet mogelijk in de App voor de extra zenders die je op de TV Box wel kunt kijken. Voorlopig volop genieten van deze zenders via de TV Box dus! En ik hoop met je mee dat ze snel in de TV Anywhere app beschikbaar kunnen komen. 🙂
Hoe kom je bij Video-on-Demand via de website?
Reputatie 7
Badge +7
Hi aneet, je kan TV Anywhere voor de app of browser gebruiken voor Live TV. On Demand is alleen beschikbaar via de TV Box zelf. Veel kijkplezier! 🙂
Kan ik CNN en MSNBC op TV-Anywhere.nl en op de android app krijgen? Op het kastje is wel CNN beschikbaar. Wildlife mag van mijn part wel weg van TV-Anywhere In deze tijd met Trump zijn meedogenloze uitspraken is het best wel leuk om naar CNN te kijken hoe hun niet gemeende reactie is.
Reputatie 7
Badge +7
Hi Bakza, nu rond de 'mid-terms' is het zeker leuk om alles rond Trump te volgen! Ik kan geen beloftes doen over specifieke zenders maar we kijken altijd hoe we ons zenderaanbod uit kunnen breiden dus blijf zeker je wensen aan ons doorgeven 🙂

Reageer