Sticky Beantwoord

T-Mobile TV Anywhere App

• 24 februari 2017
  • 139 reacties
  • 44102 Bekeken

Toon eerste reactie

139 reacties

Ik zou het super vinden als ik op mijn T-Mobile thuis internet (zonder tv) abbo ook gebruik zou kunnen maken van TV Anywhere. Ik heb geen interesse in allerlei pauze optie's e.d. En de kwaliteit hoeft ook niet de hoogste te zijn. Lineaire tv kijken we toch bijna niet, netflix draait overuren. Maar zo af-en-toe wil ik wel wat "gewone" tv kunnen kijken en daarvoor zou TV anywhere perfect zijn.
Reputatie 4
Badge +3
@AapjeNootjePinda ,

Tot nu toe zijn er geen geluiden dat T-Mobile deze optie gaat aanbieden. Je kunt wel een abonnement nemen op NLziet. Daarmee kun je lineair Tv kijken naar Alle zenders van de NPO, RTL en Talpa Tv. Ook kun je reclamevrij alle programma's van NPO start RTLXL en KIJK terug kijken en sommige programma's vooruit kijken. Dit kost €7,95 p/m. Je kunt NLZiet gebruiken op Laptop, iOS, Android, Apple Tv 4, airplay, chromecast, Android Tv en Playstation 4.
@stefan.1997 Dank je voor je reactie. De optie van nlziet ken ik, maar het gaat me nou net op zenders die daar niet in zitten. Specifiek een/canvas (voor sporza 🚴🏻)... En incidenteel om discovery (al schijnt die er wel in te komen)
Reputatie 3
Badge +2
Ik kan je daar inderdaad nog niet blij mee maken @AapjeNootjePinda, sorry! De TV Anywhere app is nu volledig onderdeel van een Interactief TV abonnement en dat zal voor de komende tijd nog zo blijven. Máár wie weet, in de toekomst... Succes met het vinden van een andere optie! 😊
Wel jammer (aangezien het toch aan je privé account gelinkt is) dat je alleen maar basis zender pakket kan kijken, en NIET je extra pakketen die je toegevoegd hebt, dit is bij andere providers wel mogelijk (Ziggo enz.)

Komt hier in de toekomst nog verandering in?
Reputatie 6
Badge +7
@MoH_Terror, dat zou inderdaad een mooie toevoeging zijn. Ik verwacht niet dat dit op korte termijn gaat gebeuren maar zeker iets dat we op ons netvlies hebben!
Is het mogelijk als je iets terugkijkt via tv anywhere dit ook te streamen naar de tv via chromecast/smart view etc? dit is bij ziggo niet mogelijk en daarom wil ik overstappen. Ik snap via de info die jullie verstrekken dat het mogelijk is om iets terug te kijken via tv anywhere en dat het mogelijk is om te streamen naar de tv maar de combinatie van die twee staat nergens expliciet vermeld en aangezien dat bij ziggo niet mogelijk is wil ik zeker weten dat dat bij tmobile wel kan.

Alvast bedankt!

Groet,

Xavier
Reputatie 1
Komt de app ook naar de smart tv?

scheelt weer wat kastjes
Reputatie 6
Badge +7
Edit: @mr.xa4 We hebben het hier getest en het is mogelijk om ook de Gemist uitzenden gewoon te streamen via een Chromecast, dat gaat dus helemaal lukken! :)

@mr.xa4 Dat is een hele goede vraag! Ik moet eerlijk bekennen dat ik het antwoord op dit moment niet voor je heb maar we gaan dit testen ik kom hier snel op terug.

@Dennisk76 Op dit moment zijn we niet specifiek met Smart TV ondersteuning bezig, je kan TV Anywhere uiteraard wel gebruiken op je desktop, via Apple TV en via Chromecast ;)
@Brian, dankje voor je antwoord! Het is toevallig ook de laatste dag van de bedenktijd van mijn overstap dus laat maar lekker doorgaan 🙂
Zo, ik denk lekker van Ziggo naar T-Mobile overstappen kom ik nu er achter dat T-Mobile niet alle zenders door geeft in de app waarvoor ik nu wel ga betalen alle thema zenders kan ik dus niet zien en niet eens alle basis zenders????? Vindt ik echt niet kunnen had dit graag van te voren geweten dit staat nergens namelijk.

Nu kan ik dus boven geen tv meer kijken ga niet 3 kastjes plaatsten dit is sowieso niet mogelijk hier. Heb alles via cast lopen wil dan T-Mobile graag verzoeken alle zenders beschikbaar te stellen waar ik voor betaal of extra korting of compensatie door middel extra premium pakket kan nu dus alleen onder tv kijken.

Alle aanbieders hebben alle zenders in de app zelfs Canaldigitaal!!!

Pas dit aub zo snel mogelijk aan

Dank!!!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Kevin30,

Op de zenderlijst geven we aan welke zenders in de TV app worden doorgegeven.

De uitleg in dit topic beging met:
TV Anywhere heeft maar liefst 29 zenders! Op al deze zenders kun je bijna alle programma's tot 7 dagen terugkijken. De extra thema- of premiumpakketten die je bij jouw TV-abonnement hebt besteld, kunnen enkel via de TV Box bekeken worden.

We vermelden dit dus overal. Het goede nieuws is dat we het aantal zenders in de TV app constant uitbreiden. Het is dus in de lijn der verwachting dat er nog veel gaat veranderen de komende tijd.
Ik gebruik de tv anywhere app nu een tijdje op de appletv en ik vind deze manier van tvkijken wel wat hebben! Dus als voor een tientje alleen tv anywhere vind ik prima, dan stuur ik de tvbox wel terug 😉 Maar zoals hier eerder gemeld is dit nog geen optie helaas.

Ik heb wel een toevoeging voor de doorontwikkeling van de appletv app, het zappen makkelijker maken! Bij nlziet kan je links of rechts klikken op de afstandbediening zelf. Dit heb ik liever dan het swipen (wat volgens mij verkeerd om werkt...)
Kan ik de app ook in Turkije gebruiken?

Reageer