Sticky Beantwoord

T-Mobile TV Anywhere App

• 24 februari 2017
  • 162 reacties
  • 54825 Bekeken

Toon eerste reactie

162 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi @naalroc, ik geef je graag meer informatie!

De tablet zou je moeten kunnen updaten via de instellingen. Vaak vind je onder ' Systeeminformatie' of 'Systeemupdates' een mogelijkheid om het besturingssysteem te updaten. Mocht je een wat ouder apparaat gebruiken dan kan het zijn dat deze nieuwere versies niet ondersteunt en je zal ze dan niet kunnen downloaden.

Volg voor het verbeteren van het Wifi signaal zeker de stappen in ons Wifi topic. Mocht dit het niet oplossen zou je dan eens een speedtest uit willen voeren van zowel de bekabelde als de Wifi verbinding via de Ookla Speedtest app en hier de resultaten willen posten? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen!
Reputatie 1
De snelheid is vandaag bedroevend, vorige week heb ik wel snelheden > 90 Mb/s gezien op de vast- bedraadde desktop.
Maar nu dit :

Als klap op de vuurpijl: ik zou nu 200 up en down moeten hebben!

Op de laptop werkt het momenteel helemaal niet, daar krijg ik dit :

De laptop wifi sterkte indicator toont voor T-mobile 1 punt en 1 boogje, de straalverbinding waarover ik het eerder had, toont all boogjes op volle sterkte, en dat modem staat verder weg, in dezeldfe ruimte als de T-Mobile modem.
En die Firewall? dat zit toch in het modem, en is geen probleem op de desktop.

Ik heb ook de andere speedtest geprobeerd, dit inde bovenstaande waarschuwing wordt aanbevolen, maar die werkt ook niet (meer?)

Ik heb geen idee wat hier nu aan de hand is, anders dan dat de t-mobile verbinding heel erg traag is / niet werkt.
Reputatie 5
Badge +2
Hey @naalroc,

Het resultaat van de bekabelde test (57 Mbps) is inderdaad niet voldoende wanneer je een 200 Mbps abonnement hebt. Graag wil ik uitzoeken waar dat door wordt veroorzaakt. Ik wil je daarvoor allereerst vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag. 🙂
Reputatie 1
Het is nu net wel iets beter, hier onder een dump van 2 minuten geleden; de andere gegevens stuurde ik per pb.
De laptop verbinding toont nu 2 boogjes, en heb de speedtest nu wèl kunnen uivoeren de resultaten zijn:
ping =11 download 4,50 (geen typefout!) upload 42.79 via de T-mob verbinding

Mijn straalverbinding geeft resp 9-- download 20,78 en upload 21,38 Mb/s

De bedrade desktop is nu dus zo:

Reputatie 1
@Piotr , al resultaat van de onderzoekingen?
Tv anywhere app start niet meer op
Reputatie 7
Badge +6
Hi @Anand10, alle zenders zijn vanaf nu weer zichtbaar!

Hi @naalroc, ik heb met mijn collega overlegd. Ik zie dat er veel apparatuur is aangesloten. Om dit nu allemaal uit te kunnen sluiten, wil ik je het volgende vragen:

• Allereerst wil ik je vragen om alle kabels (uit de LAN poorten) los te halen.
  • Vervolgens voer je een fabrieksreset uit van het modem.
  • Daarna sluit je een PC/laptop direct bekabeld (zonder adapters of switches) aan op poort 1 van het modem.
  • Voer een speedtest uit via een applicatie (dus niet uit de browser).
  • Test de snelheid ook op Poort 2 en 3.
Ik ben heel benieuwd wat hier uitkomt. Wil je de resultaten hier delen? Vervolgens kun je uiteraard alle apparatuur weer aan het modem koppelen. Het gaat puur om de test dat alles even is losgekoppeld.
Reputatie 1
Ik heb die reset nog niet gedaan, omdat gister avond de snelheid up en down beide rond de 190 Mb/s lag, dus meende dat het nu niet meer nodig was.
Nu net, zondag avond weer dezelfde test gedaan en nu kom ik op 77,45 down en 94,80 up; weer (veel) minder dan zaterdag.
Nu wilde ik die reset doen, maar snap niet helemaal wat/hoe die speedtest dan moet op de desktop:

Voer een speedtest uit via een applicatie (dus niet uit de browser)

Wat ik doe is speedtest.net typen in een open tab van Chrome, maar ik zou niet weten hoe ik dat anders zou moeten doen:"via een applicatie"
Kunt u dat nog even toelichten?
Dank
Reputatie 6
Badge +7
Hi @naalroc, geen probleem hoor, als de snelheid goed is dan is een reset zeker niet nodig. Op speedtest.net zie je onder aan de pagina de tekst "Use Speedtest®️ on all your devices with our free native apps. Download Speedtest apps for:" Daaronder kan je dan op het systeem klikken wat je gebruikt (bijvoorbeeld windows) en dan kan je een desktop versie downloaden. Hiermee kan je een iets betrouwbaardere meting doen dan via je browser. Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer dan kijk graag vanuit deze ook of ik wat kan ontdekken.
Hoi @Bergeend,
We breiden om de zoveel tijd ons zenderaanbod uit op TV Anywhere. Soms zijn er technische obstakels, soms gaat het over licenties waardoor niet alle zenders beschikbaar zijn.

Hoi Piotr,

Ook ik heb me vandaag verbaasd dat de extra zenders die ik vorige week geactiveerd heb niet zichtbaar zijn in de TV anywhere app.

We gebruiken hier alleen de Apple TV en het t-mobile kastje ligt ongebruikt in de doos en ben niet van plan twee kastjes aan te sluiten.

Wat is de planning voor de komende maanden?

Groeten,
Ron
Reputatie 6
Badge +7
Hi @Ron_1 daar kunnen we op dit moment nog niet concreet wat over zeggen maar als je wat rond zoekt dan vind je wel een aantal eerdere hints van wat er aan zit te komen 🙂

Ik heb nu al een tijdje de tv anywhere app maar ik kan al 2 weken niet meer van mijn mobiel casten naar de tv. Het icoontje van het casten is niet meer te zien in de app. Ik heb de app al meerdere malen verwijderd en opnieuw in en uitgelogd maar niets helpt. Ik hoop snel op een oplossing want ik vind dit waardeloos 

Reageer