Beantwoord

T-Mobile TV Anywhere app

  • 21 mei 2018
  • 7 reacties
  • 192 Bekeken

Waarom doet de nieuwe app het niet naar behoren slecht beeld en steeds wegvallen
icon

Beste antwoord door Brian 22 mei 2018, 09:24

Hey Stream4you, goed om te horen dat de aanpassing heeft geholpen! We blijven er uiteraard dicht op zitten om te zorgen dat alles nu goed blijft gaan!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Er zijn een aantal wijzigingen doorgevoerd. Bij mij werkt de app op Chromecast nu naar behoren. Zou je eens willen kijken of dit bij jou ook het geval is?
Hallo klange,

De nieuwe app werkt inderdaad niet naar behoren. Als tijdelijke oplossing kun je, terwijl de problemen opgelost worden, de oude versie van de app installeren.

Hier kun je vinden hoe je dat doet.
Reputatie 1
De tv app v.2.0 werkt hier nu op 2 android toestellen zonder de melding "Er is iets mis gegaan"
Op een mediapad heb ik het een tijdje laten draaien, en bleef de zaak door streamen zonder uitval
Reputatie 6
Badge +7
Hey Stream4you, goed om te horen dat de aanpassing heeft geholpen! We blijven er uiteraard dicht op zitten om te zorgen dat alles nu goed blijft gaan!
Een vraag over de tv-anywhere app. sinds een aantal dagen is de optie "onlangs bekeken" weg. Dit zowel in iphone app als in the apple tv app. Via de browser is deze optie er nog wel.
Is dat met een reden gebeurt?
Op Android is ie er nog wel overigens.
Reputatie 5
Badge +2
@Flat Deze optie is er nog steeds. Als je echter alle onlangs bekeken items verwijderd, wordt deze optie niet meer getoond. Zodra je weer programma hebt bekeken, zou je de categorie ' Onlangs Bekeken' gewoon weer moeten zien.

Reageer