Beantwoord

T-Mobile TV Anywhere app


Waarom doet de nieuwe app het niet naar behoren slecht beeld en steeds wegvallen
icon

Beste antwoord door Brian 1 October 2020, 17:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

16 reacties

Reputatie 7

Hi all, bedankt voor de feedback! We hebben een nieuw centraal topic geopend om alle feedback rond TV Anywhere te verzamelen zodat we hier mee aan de slag kunnen. Om het overzicht te kunnen bewaren heb ik dit topic gesloten. Je vindt het nieuwe topic hier.

 

 

Hoi,

Ik merk dat de TV Anywhere app. via de browser versie is geupdate. Ik gebruik Chrome (Version 85.0.4183.121).  Wat mij erg stoort is dat je nu alleen nog full screen kan kijken en op het moment dat je niet meer op volledig scherm wilt kijken (bijv om het kleiner te zien of naar een andere Chrome tab te gaan), het afspelen compleet stopt (dus niet op pauze, maar programma wordt afgesloten). Kan dit ajb aangepast worden (dus dat het bijv. pauzeert of doorspeelt)? Dit was voorheen niet het geval en is nogal storend. Nu moet ik apart window openen om bijv het nieuws op de achtergrond te kunnen luisteren terwijl ik andere zaken doe… 

Dank,

Floris

 

Reputatie 7

Hi @Xetec Android TV support hebben we zeker in het vizier maar ik heb hier nog geen tijdlijn voor. En oeps, my bad, ik had niet de goede aangezet. Nu kan je er als het goed is wel op! :slight_smile:

Reputatie 2

Eén ding mis ik nog. Deze app voor nvidia shield (android tv). Concurrent Ziggo heeft wel een app voor dit platform. @Brain ik kan nog steeds niet op test forum. 

Reputatie 2

Oh dat is perfect!

Reputatie 7

Hi @Xetec, nou goed nieuws, we ondersteunen al langere tijd een browserversie! :slight_smile: Je kan T-Mobile TV gebruiken in je browser via deze link

Reputatie 2

Ik vind de app goed werken nog geen problemen tegen gekomen. Nu nog de app uitbreiden naar de browsers. TV anywhere upgraden dus.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Petermetsnor1964, ik heb zojuist jouw vraag beantwoord in je andere topic. Hopelijk lukt het nu wel!

Reputatie 1

Net via de PC de TV anywhere app geprobeerd omdat de tv er voor de derde achtereenvolgende dag de brui aan geeft, beeld loopt vast, lekkere manier zo, alle storingen bij elkaar was het niet de moeite om over te stappen dus. Slechte reclame.

Reputatie 7
Badge
@Flat Deze optie is er nog steeds. Als je echter alle onlangs bekeken items verwijderd, wordt deze optie niet meer getoond. Zodra je weer programma hebt bekeken, zou je de categorie ' Onlangs Bekeken' gewoon weer moeten zien.
Op Android is ie er nog wel overigens.
Een vraag over de tv-anywhere app. sinds een aantal dagen is de optie "onlangs bekeken" weg. Dit zowel in iphone app als in the apple tv app. Via de browser is deze optie er nog wel.
Is dat met een reden gebeurt?
Reputatie 7
Hey Stream4you, goed om te horen dat de aanpassing heeft geholpen! We blijven er uiteraard dicht op zitten om te zorgen dat alles nu goed blijft gaan!
Reputatie 2
De tv app v.2.0 werkt hier nu op 2 android toestellen zonder de melding "Er is iets mis gegaan"
Op een mediapad heb ik het een tijdje laten draaien, en bleef de zaak door streamen zonder uitval
Hallo klange,

De nieuwe app werkt inderdaad niet naar behoren. Als tijdelijke oplossing kun je, terwijl de problemen opgelost worden, de oude versie van de app installeren.

Hier kun je vinden hoe je dat doet.
Reputatie 7
Badge
Er zijn een aantal wijzigingen doorgevoerd. Bij mij werkt de app op Chromecast nu naar behoren. Zou je eens willen kijken of dit bij jou ook het geval is?