Beantwoord

T-mobile & tv.. Cloud opnemen!?

  • 1 December 2020
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Ben nu enkele maanden lid van t-mobile thuis. Internet werkt top mag ik niet over klagen.
Maar helaas zoals bij vele providers blijft TV een lastig ding.

Kastjes die niet uit willen en je gewoon maar de stekker er uit moet halen..
Zet de amino aan en eerste minuten wisselt het beeld van geeld beeld naar beeld. Ook geluid wisselt op die manier :-)(wel via stereo aangesloten)

Last but not least waar is het cloud opnemen.. Bij aanvraag al gevraagd ja dat wordt geregeld maar helaas.
Nog altijd kan ik de optie cloud opnemen niet aanzetten.
Wanneer gaat dit gefixt worden!

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 4 December 2020, 13:26

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Machiel92, wellkom op de Community!

Ik heb je een privébericht gestuurd om uit te zoeken of je voldoet aan de voorwaarden voor een aankomende migratieronde. Dit hangt namelijk af van welke combinatie modem + TV Box je thuis hebt staan. 

Wat betreft het euvel met de TV Boxen: ik heb meteen een aanpassing gedaan op afstand, zou je over een uur kunnen checken of dit geholpen heeft, alsjeblieft? Thanks alvast voor je medewerking! 

Reageer