T-Mobile ‘uitzending gemist’ zeer incompleet? (zeker vergeleken met Ziggo)

  • 1 December 2019
  • 1 reactie
  • 237 Bekeken

Wegens verhuizing van een huis zonder- naar een huis met glasvezel zijn we overgestapt van Ziggo naar T-Mobile.

Mijn verwachting was een vergelijkbare ‘interactieve tv ervaring’, die indruk werd bevestigd door de prijsvergelijking die T-Mobile maakt met haar concurrenten, waaronder Ziggo. Dit lijkt nu nogal misleidend, omdat de dienst goedkoper is maar ook duidelijk minder en dus niet vergelijkbaar.

Ik was gewend bij vrijwel iedere zender zo goed als ieder programma op ieder moment terug te kunnen kijken. Bij T-Mobile blijkt dit een beperkt aantal zenders (heb ik gelezen maar onderschat hoe vervelend dat is), maar bovendien een beperkt aantal programma’s. Zo wilde ik een uurtje te laat Studio Sport Eredivisie kijken, en bleek dit programma niet in de lijst te staan.

Heb ik misschien het verkeerde pakket? We dachten met glasvezel een stap vooruit te maken in plaats van terug.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JocoFoto,

 

Wat gaaf dat je klant bent geworden, welkom bij de club en op de Community! :smile: Ik vind het oprecht erg jammer dat we je nog niet het gevoel hebben gegeven dat je bij ons echt aan het juiste adres bent. Aan ons de taak dit gevoel terug te brengen! Bedoel je Programma Gemist (On Demand via het menu) of Begin Gemist? Onderstaand heb ik alles uiteengezet met betrekking tot beide functionaliteiten. Hopelijk is het zo helder:

 

Met Programma Gemist kan je uitzendingen terugkijken. Dit kan standaard tot tien dagen terug. 

Zenderaanbod:
NPO  (1,2 en 3)
SBS 6
Veronica / Disney XD
Net 5
SBS 9
Fox Sports 
Let op!: RTL 4,5,7,8 zijn op dit moment niet te bekijken via Programma gemist op de STB. Je kunt hiervoor de website RTLXL.nl gebruiken of de Tv Anywhere App.



Handleiding voor jou:

 

 

Begin Gemist

►Hebben alle bekende zenders de mogelijkheid om terug- door te spoelen?


Nee, onderstaande zenders hebben de mogelijkheid om terug- door te spoelen in deze dienst. De overige zenders hebben alleen de mogelijkheid, indien het programma op de helft is, terug te gaan naar het begin van het programma.

Reageer