Beantwoord

t-mobiletv.nl alleen fullscreen?

  • 28 September 2020
  • 5 reacties
  • 302 Bekeken

Reputatie 1

Sinds deze week merk ik dat tv-anywhere.nl verwijst naar de nieuwe ‘t-mobiletv.nl’. Daarbij merk ik op dat ik, ongeacht browser, alleen TV in fullscreen modus kan kijken. Heb ik (of het testteam) een optie over het hoofd gezien of is dit ‘by design’?

Indien het laatste ben ik erg benieuwd waarom hiervoor gekozen zou zijn, maar ik hoop dat ik simpelweg de optie gemist heb.

Bij voorbaat dank!

icon

Beste antwoord door Brian 1 October 2020, 16:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 1

Na invoer van klantnummer en pincode werkt tv kijken goed in de browser op m'n laptop, maar inderdaad ook bij alleen full screen.
Ik doe tijdens het tv kijken ook andere dingen op mijn laptop. Ik zou graag weten hoe je het tv-beeld binnen een browserscherm kan krijgen, zodat de tv op de achtergrond blijft doorlopen.

Reputatie 7

Dank voor de feedback, ik ga er voor zorgen dat dit terecht komt bij onze developers!

Reputatie 2

Ik sluit me hierbij aan.

Als ik tv anywhere in Chrome gebruik. Toch geen Flash hoop ik?

Eurosport komt in Safari en Firefrox niet door, andere zenders wel, hou enkel een draaiend symbool.

In Chrome wel.

Scrollen gaat erg moeilijke want veel te snel waardoor je over zenders heen schiet.

Ik moet ook iedere keer inloggen, hij onthoudt mij niet. Irritant.

Jammer, te vroeg uitgezet deze nieuwe versie lijkt me.

Reputatie 1

Heel frustrerend dat je niet kunt door werken op de computer met de tv in een klein scherm op de achtergrond

Reputatie 7

Hi all, bedankt voor de feedback! We hebben een nieuw centraal topic geopend om alle feedback rond TV Anywhere te verzamelen zodat we hier mee aan de slag kunnen. Om het overzicht te kunnen bewaren heb ik dit topic gesloten. Je vindt het nieuwe topic hier.