Beantwoord

Te laat met het inleveren van de apparatuur

  • 1 July 2019
  • 4 reacties
  • 840 Bekeken

Door mijn verhuizing is mijn apparatuur blijven liggen bij mijn Ex,
Hierdoor was ik niet in staat om deze terug te krijgen en nu heb ik de boete te pakken.

Ik heb de apparatuur nu wel gekregen is het dan mogelijk deze alsnog op te sturen??
Hij is nog helemaal nieuw en er mankeert niets aan... ik vind het nogal verspilling van een goed product als ik deze dan nu niet meer op hoef te sturen, en wat vreemd als ik deze wel op kan sturen maar vooralsnog 160 euro moet betalen dan.

Nogmaals ik heb er erg veel aan gehad en het werkte super!
Ik zou graag met een blij gevoel weggaan als klant van T-mobile thuis.
Hiernaast loopt mijn abonnement van mijn telefoon ook nog gewoon bij jullie.


Mvg. Martijn
icon

Beste antwoord door Brian 4 July 2019, 15:08

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
@Snelletinus Is het lang geleden dat je de boete gehad hebt?

Naar wat ik gelezen heb op het forum van mensen die ook de boete gehad hebben, was om het terug te sturen en verviel de boete. In dit topic vind je er meer over en staat ook het retour adres.
Er stond dat ik de boete zou krijgen maar deze heb ik nog niet ontvangen zoverre ik kon zien!
Dit is erg fijn nieuws dan ga ik het meteen deze week nog in orde maken om het terug te sturen 🙂
Reputatie 7
Hi @Snelletinus, mooi dat het toch gelukt is om de spullen terug te krijgen. Ik heb het meteen even voor je nagekeken en de boete staat inderdaad nog niet klaar maar de uiterlijke datum is al wel verstreken. Maar maak je geen zorgen, zodra we de spullen ontvangen komt de boete te vervallen. Mocht de factuur in de tussentijd toevallig al aangemaakt zijn dan kunnen we deze achteraf handmatig voor je vergoeden, dat gaat dus helemaal goedkomen! 🙂
Super fijn om te horen!
Ik kijk even of ik toevallig een rekening krijg zo ja, dan kom ik hier weer op terug.

Heel fijn dat het zo soepeltjes kan allemaal. Erg prettig als klant.

Reageer