Beantwoord

Teletekst ondertiteling

Reputatie 2
Dag T-Mobile,

vraag 1: Als ik ondertiteling via teletekst aan zet via pagina 888 blijft linksboven het volgende staan in groene teletekst cijfers: 888. 00

Zie foto....

Vraag 2: waarom kan ik niet terug naar een vorig programma in de gids om die opnieuw te bekijken?
icon

Beste antwoord door Brian 13 december 2017, 13:40

Hey dikkedikkie, ik heb op dit moment geen nieuws. Eerlijk antwoord: er zijn andere verbeteringen die we graag door willen voeren die een hogere prioriteit hebben en hoe graag we ook willen, we kunnen niet alles tegelijk aanpakken. Ik verwacht dus niet dat hier op korte termijn een oplossing voor is maar het staat zeker op de kaart!

Bekijk origineel

34 reacties

Reputatie 2
Oja, resetten heeft geen zin
Reputatie 2
Mobile, waarom krijg ik geen reactie op mijn vraag? Vragen die later zijn gesteld zijn wel van een antwoord voorzien zag ik....
Reputatie 1
Hoi @dikkedikkie,

Ik heb het hier getest voor je. Als je op "exit" klikt nadat je de teletekst ondertiteling hebt aangezet zou de 888.00 melding moeten verdwijnen. Om je tweede vraag te beantwoorden: het is niet mogelijk om een programma vanuit de tv gids opnieuw te bekijken. We hebben kastjes waarmee je kunt opnemen, maar dan zal je dit wel van tevoren moeten invoeren.
Reputatie 2
Hallo Jeroen,

Ik weet niet wat je getest hebt maar de exit knipt zorgt er juist voor dat de teletekst en daarmee de ondertiteling wordt uitgezet....Dus ja de getallen verdwijnen maar de ondertiteling ook....

Lijkt me ook logisch gezien de betekenis van het woord exit 🙂.

Heb je een andere oplossing.
Reputatie 2
dikkedikkie schreef:

Hallo Jeroen,

Ik weet niet wat je getest hebt maar de exit knipt zorgt er juist voor dat de teletekst en daarmee de ondertiteling wordt uitgezet....Dus ja de getallen verdwijnen maar de ondertiteling ook....

Lijkt me ook logisch gezien de betekenis van het woord exit 🙂.

Heb je een andere oplossing.

....?
Reputatie 7
Badge +18
Hi Dikkedikkie,

Reacties worden op volgorde van binnenkomst opgepakt. Houd er rekening mee dat het zogeheten bumpen niet is toegestaan op het forum. Een reactie volgt doorgaans binnen 24 tot 48 uur. Jouw vraag komt dus vanzelf aan de beurt.
Reputatie 2
Ik snap dat.
Ik hoop dat je ook begrijpt dat er irritatie ontstaat als er een antwoord wordt gegeven dat werkelijk nergens over gaat.
In plaats van bovenstaand te typen had de vraag ook beantwoord kunnen worden.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi dikkedikkie! Ik heb je gezien. Bedankt voor je geduld. Jammer dat exit niet de oplossing was. Erg vreemd trouwens. Ik kan mij die ondertitels van teletekst 888 van vroeger nog herinneren. Dan verdween de bovenbalk na enkele seconden vanzelf uit beeld en bleef de ondertiteling over. Tja, ik heb hier nu nog even geen antwoord op. Ik ga het eens rondvragen. Hier zal ik dan na het weekend op terugkomen.

Je tweede vraag is wel beantwoord toch? Je kunt wel Begin Gemist terugkijken (als er zo'n rond pijltje bijstaat), maar als het programma is afgelopen, dan niet meer. Dan is er wellicht nog iets mogelijk met Uitzending Gemist, maar anders niet.
Reputatie 2
Hi Sanders, kijk aan jouw heb ik tenminste wat 😉. Vroeger....praat me er niet van. Alles was zoveel simpeler haha.
Ik wacht je antwoord even af.
Reputatie 2
Hi sander, en?
Reputatie 5
Badge +4
Nou, ik val maar met de deur in huis. Ik wacht nog op antwoord. 😞 Ik heb vandaag een herinnering gestuurd, maar nog geen antwoord. Ik kom er op terug! Zoveel is zeker...
Reputatie 2
Hallo Sander,

inmiddels zijn we weer wat dagen verder.
Heb je een status update?
Ik had 1.5 week geleden ook al gebeld en zou teruggebeld worden omdat er een zogeheten case zou zijn aangemaakt. Niets meer gehoord van de tmobile zijde.
Ook de chat heeft niets opgeleverd.
Reputatie 5
Badge +4
Ik heb zojuist met onze TV mensen overlegd over de ondertiteling. Het issue is meer dan duidelijk. Het lijkt alleen op DSL te spelen, maar verder onderzoek is nog nodig. Zodra ik meer info heb, zal ik dit hier communiceren.
Reputatie 2
Hoi Sander,

even in het algemeen.
Ik vind toch wel dat er vaak wordt aangegeven dat er "onderzoek" wordt gedaan of dat jullie " er mee bezig" zijn.
Waarom komen er geen concrete antwoorden op vragen die worden gesteld?
Ik heb dit issue al enige tijd geleden aangemeld hier op het forum maar ook al bijna 1 maand geleden per telefoon.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi dikkedikkie, ik ben het helemaal met je eens dat het lang duurt. Dit is echter een uitzonderlijke situatie. Hier is de zender zelf mee gemoeid, de netwerkbeheerder en wij als provider. Het is onduidelijk waar de informatie plots verdwijnt. Ik kan je verzekeren dat er flink wordt gewerkt, maar we zijn er nog niet. Ik wou dat ik een ander antwoord had. Een defecte TV Box is makkelijker opgelost. 😉 Ik moet toch je geduld nog vragen.
Reputatie 2
Hallo Sander,

Ik heb zojuist de klantenservice gebeld omdat het stil blijft rond dit probleem. Nergens konden ze notie vinden van een melding van het probleem. Ik werd continu naar de mond gepraat en echt technische kennis was niet aanwezig. Barslecht die klantenservice...
Verder geef je aan dat de zender hiermee gemoeid is...uhm, het gebeurt bij ALLE zenders hoor. Bij mijn KPN lijntje heb ik hier geen last van.
Reputatie 5
Badge +4
Ik hoor dat je niet tevreden bent over de klantenservice. Ik denk dat het niet beter wordt door dit in ieder topic te vermelden.

Laten we ons hier tot de ondertitels beperken. Hier is nog geen update, behalve dat het in onderzoek is. Er werd mij ook gezegd dat hier waarschijnlijk op korte termijn geen oplossing in verwacht wordt. Die 888.00 zullen we dus voorlopig nog zien. 😞
Reputatie 3
Badge
Wat ik wel weet dat ik met mijn Panasonic tv waarop een toets zit om ondertitels te activeren bij Ziggo op DVB-C bij bepaalde zenders via die toets ondertitels kan aan en uitzetten, welke weet ik zo gauw niet.
Het feit dat ik reageer is omdat ik het nu al storend vind. Ben pas sinds van de week klant bij T-Mobile. Ben afhankelijk van teletekst 888 maar wil dit niet in beeld zien!!!!
Reputatie 2
loma4648 schreef:

Het feit dat ik reageer is omdat ik het nu al storend vind. Ben pas sinds van de week klant bij T-Mobile. Ben afhankelijk van teletekst 888 maar wil dit niet in beeld zien!!!!

Beste klant, het is in onderzoek ;);)
Dont call us please...
Reputatie 2
Dag Sander / Brian, is hier inmiddels al een update voor?
Reputatie 2
We zijn inmiddels 6 maanden verder............
Reputatie 4
Badge +2
Hi dikkedikkie, ik ga voor je uitzoeken of hier al een update over is en ik kom hier begin volgende week bij je op terug!
Reputatie 2
Ik wacht in spanning af. Ga er eerlijk gezegd vanuit dat er gene update is aangezien het probleem nog voortduurt.en Tmobile standaard al enorm lang wacht met updaten en oplossen van issues
Reputatie 2
Hallo Brian, heb je inmiddels een update...

Reageer