Beantwoord

Televisie geeft alleen grijs beeld

  • 7 December 2019
  • 4 reacties
  • 490 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Gisteren is bij mij T-Mob internet/Tv geïnstalleerd door een monteur.

Internet werkt prima, TV geeft alleen grijs beeld.

TV gewisseld, Modem gewisseld, TV kastje gewisseld en alle kabels gewisseld maar het resultaat blijft hetzelfde.

Monteur onverrichter zake heen gegaan na ook nog meermaals gebeld te hebben met de technische dienst, die zouden het in orde maken…………. 30 uur geleden.

Klantenservice gebeld, konden mij niet helpen maar opnieuw aan Technische dienst gemeld, technische dienst hult zich echter in stilzwijgen.

Kastje geeft normaal openingsbeeld en ik zie teksten als “netwerk starten”, “systeemklok gelijk zetten”, “verbinding met server maken” en dat is waar het stopt, voordat het “inlogscherm”verschijnt wordt het beeld grijs and thats it.

Zoals gezegd, alles wat gewisseld kan worden is gewisseld, power cycles tot sint juttemis help ook niet.

Monteur en klantenservice kunnen, behalve erg aardig zijn,  mij niet helpen en de technische dienst zegt niets en doet niets.

Iemand een idee hoe ik verder kom dan wel iemand wakker krijg ?

b.v..d

Wimpie

 

 

icon

Beste antwoord door Brian 11 December 2019, 16:20

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Weer met klantenservice gebeld !

Er komt een monteur…………….. op 18-Dec. :fearful:

Zit ik in totaal 12 dagen tegen een grijs scherm aan te koekeloeren, lekkere binnenkomer voor een nieuwe klant T-Mobile :triumph:

 

Reputatie 7
Badge +2

Hallo WimpieH,

Vervelend!

Welk type TV box heb je?

Als de monteur het niet werkend heeft gekregen is het de vraag of het bij het volgende bezoek wel lukt. Dit is iets wat de technische dienst zou moeten oplossen. 

Mvg. Marcel

P.s. met grijs beeld bedoel je zwart beeld?

 

Hoi Marcel,

kastje is een Amino.

Er zijn zijn 5 meldingen gedaan bij de technische dienst, 3 door de installatie monteur en 2 door mij.

Geen idee of en zo ja wat ze gedaan hebben want er is geen communicatie met die club, complete radio stilte.

 

Misschien hebben ze verschillende monteurs voor installatie en storing, geen idee.

 

Met grijs bedoel ik grijs, de tv ziet wel iets van signaal want als ik de hdmi kabel los maak wordt het beeld zwart en krijg ik een melding dat er geen signaal is.

Doe ik de kabel terug wordt het beeld weer grijs.

Mijn tv is een full hd Samsung.

 

Bedankt voor je reactie,

Mvg Wimpie

 

Reputatie 7

Dubbel topic, deze daarom gesloten.