Beantwoord

televisie opzeggen, blokkerig en stilstaand beeld

  • 27 July 2019
  • 1 reactie
  • 339 Bekeken

Ik heb sinds 21-6 T-mobile thuis. Maar wat een drama is dat tv kijken, internet werkt prima, beter dan bij de vorige aanbieder dus hier tevreden over. Televisie kijken is een echte frustratie aan het worden. Blokkering, stilstaand beeld. Wat “kost” het me om de tv op te zeggen? Internet wil ik wel behouden.
icon

Beste antwoord door Brian 1 August 2019, 13:37

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @biancav73, TV opzeggen kan altijd, mocht je gebruik maken van de Alles-in-één korting voor de eerste 6 maanden dan komt deze korting wel te vervallen op het moment dat je TV stopzet. In dat geval zou ik je aanraden om TV in ieder geval de eerste 6 maanden door te laten lopen, dan ben je namelijk goedkoper uit. Maar veel liever help ik je nog om te TV problemen op te lossen! Heb je het blokkerige of stilstaande beeld op specifieke tijdstippen of gebeurt het willekeurig? En hoe heb je de TV Box aangesloten? Is deze rechtstreeks aangesloten op de modem? Heb je al een andere poort op de modem en een andere netwerkkabel geprobeerd? Hiermee kan je dit alvast uitsluiten als oorzaak. Ik hoor het graag van je!

Reageer