Beantwoord

Televisie werkt niet

  • 12 May 2019
  • 6 reacties
  • 495 Bekeken

i

ik krijg deze melding en ik heb (denk ik) gedaan wat er staat. Internet doet het niet of is heel traag. Ik ben op zoek bij mijn moeder en wil haar graag helpen. Iemand die me kan begeleiden? Mijn dank is groot.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 12 May 2019, 21:03

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge
Hey!

Weet je zeker dat de internet kabel die naar de Tv box loop in poort 3, of 4 zit?

Is de tv box direct aangesloten op het modem of zit er een andere router of powerline adapter tussen?

Heb je het modem al opnieuw opgestart?
Hi!

Ja ik heb zoveel mogelijk herstart. Dit is hoe de kabels in de modem zitten. De witte is de internet kabel. Er is indd een kleine kastje aanwezig waarop ‘media converter’ op staat. Is dat ook een router of adapter? Daar loopt de gele kabel naartoe.

Reputatie 6
Badge
Nee de mediaconverter is waar de glasvezel kabel binnenkomt. Heb je de tvbox ook al opnieuw opgestart? En probeer de 4e poort eens.
Ook al gedaan, krijg telkens dezelfde melding. Denk zelf dat internet niet goed Is. Het gekke is dat een paar dagen de internet en tv werken en opeens houdt alles ermee op. Ik ben bang dat dit een ingewikkeld iets is. 😞

Reputatie 7
Badge +4
op het modem moet het power lampje wan en internet branden.
op de media convertor (de andere kant van de gele kabel moeten 6 lampjes branden. als dat wel klopt moet je even de stroom van de media convertor halen en er weer op zetten. na ongeveer 1 minuut zou alles weer moeten werken.

Reageer