Beste antwoord door Hidden.nld
Bekijk origineelTelevisie werkt niet
iik krijg deze melding en ik heb (denk ik) gedaan wat er staat. Internet doet het niet of is heel traag. Ik ben op zoek bij mijn moeder en wil haar graag helpen. Iemand die me kan begeleiden? Mijn dank is groot.
Hey!
Weet je zeker dat de internet kabel die naar de Tv box loop in poort 3, of 4 zit?
Is de tv box direct aangesloten op het modem of zit er een andere router of powerline adapter tussen?
Heb je het modem al opnieuw opgestart?
Weet je zeker dat de internet kabel die naar de Tv box loop in poort 3, of 4 zit?
Is de tv box direct aangesloten op het modem of zit er een andere router of powerline adapter tussen?
Heb je het modem al opnieuw opgestart?
Nee de mediaconverter is waar de glasvezel kabel binnenkomt. Heb je de tvbox ook al opnieuw opgestart? En probeer de 4e poort eens.
Ook al gedaan, krijg telkens dezelfde melding. Denk zelf dat internet niet goed Is. Het gekke is dat een paar dagen de internet en tv werken en opeens houdt alles ermee op. Ik ben bang dat dit een ingewikkeld iets is. 😞
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.