Beantwoord

Televisiebox werkt niet meer

  • 28 September 2019
  • 3 reacties
  • 483 Bekeken

Sinds een paar dagen kon ik op mijn Entone televisiebox met opnamefuncties geen opnames meer verwijderen (kwam in het scherm waar je je pincode in moest voeren maar na 'ok' bleef het scherm hangen). Ook stond er bij het tv-kijken niet meer het programma vermeld waar je naar keek maar alleen de melding 'voor meer programma' s, druk op Guide' oid. Met blauw naar het begin van het programma gaan werkte ook niet, de knop Guide ook niet.
Toen bedacht ik om de stekker er eens uit te trekken. Hij startte vrolijk op, tot het instellen van de systeemklok was gedaan en daarna ging het scherm op zwart. Met knoppen van de afstandsbediening flikkert het blauwe lichtje op de box wel maar er gebeurt niks.
De procedure 'Power Switch' die op jullie site staat gevolgd maar dit geeft hetzelfde resultaat.
Ik heb nog wel gewoon internet en met het opstarten van de box na het eruit halen van de stekker krijg ik daar ook geen foutmelding op.
Ik wil nu toch wel weer graag TV! Hoor graag snel van jullie, ik ga nu maar Netflixen;-)
icon

Beste antwoord door Claudia. 29 September 2019, 22:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hallo Claudia,

Waarschijnlijk heb je te maken met onderstaande probleem, er wordt gewerkt aan een oplossing:

Storing tv box met opnamefunctie

Mvg. Marcel
Reputatie 7
Badge +1
Die tv boxen met opname functie zijn in wezen pruldingen heb er gelukkig geen, en als ik alle ellende hier lees met die dingen zal ik er NOOIT geen hoeven.

Lang geleden toen we nog bijna allemaal analoog keken via de coax ging je naar de winkel en haalde daar een LG of Panasonic of what else hd-recorder en daar nam je mee op werkte perfect, vele malen beter dan die made in far east dingen van de provider.
Marcel, bedankt voor je reactie, ik had die melding die genoemd wordt niet.
Op verzoek van m'n kinderen nog een keer de Powerflip gedaan maar dan zoals op het scherm vermeld staat als je de UTP kabel eruit hebt gehaald. Dus na het eruit halen van de kabel en het opnieuw opstarten, de stroom van het modem halen, die laten opstarten, dan stroom box eraf, weer opnieuw opgestart en toen deed ie het!
@T-mobile, misschien het filmpje van de Powerflip wat uitbreiden?