Beantwoord

terug sturen tv box

  • 12 October 2019
  • 6 reacties
  • 1497 Bekeken

d
icon

Beste antwoord door TAVL 14 October 2019, 10:00

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen@skrieverties,

Je wil jouw TV box retour sturen? Heb je jouw TV pakket opgezegd of was de decoder defect? Met andere woorden; is dit wel bekend bij T-Mobile? Informatie over het terug sturen van T-Mobile apparatuur vindt je hier. Dit is kostenloos. Het is aan te raden om het verzendbewijs te bewaren. Dit is jouw bewijs voor het geval dat het pakket niet aan komt of er iets mis gaat.

 

Sinds april 2020 is er een nieuw retouradres voor het terugsturen van hardware:

T-Mobile Thuis

Antwoordnummer 15021

1117 ZZ Schiphol

Retournummer: (klantnummer + volgnummer)

Video instructie

*Moderator edit

 

Ik heb een goed werkende tv box. De box kan niet opnemen dus het heeft dezelfde functie als de apps. Ik heb ook Apple TV en daar kan ik ook TV Anywhere bekijken. Kan ik de box terugsturen? Of komt mijn TV abonnement dan ook te vervallen als ik de box terug stuur?

Reputatie 7
Badge +4

Ik zou de box opbergen, maar niet terugsturen. Dit zit gekoppeld aan jouw TV dienst. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @adrieverw4,

 

Welkom op de Community, hier helpen we elkaar graag! :smile: Ik zie dat je inmiddels contact gehad hebt met onze collega’s van de klantenservice. Is het allemaal gelukt? Je zult binnen 3 tot 5 werkdagen de TV Box met opnamefunctie ontvangen. Mag ik je verzoeken de box zonder recorder aan ons te retourneren? Hoe je dit doet kun je hier vinden: Hoe suur ik de box terug?.

Als ik iets anders voor je kan doen, laat het me weten!

 

@TAVL Thanks voor je vlotte reactie! Dat wordt gewaardeerd. :grin::thumbsup_tone2:

Ik heb 2 nieuwe Media boxen ontvangen maar wil van de oude af, graag enig advies nog geen code ontvangen

 

Groet,

Erwin

 

 

 

Reputatie 6
Badge +2

@ErwinHhw Mocht je de QR code nog niet ontvangen hebben, dan lees je in dit topic hoe je de oude TV Box terug kan sturen: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community. Vergeet niet om een briefje in de doos te stoppen met daarop jouw adresgegevens, zodat we dit kunnen koppelen aan het abonnement. 

Reageer