Beantwoord

Terugkijken

  • 6 April 2018
  • 4 reacties
  • 304 Bekeken

Ik vind het lastig dat je niet een week terug kan kijken, alle providers doen dan wel behalve T-Mobile.
icon

Beste antwoord door Sterre 10 April 2018, 15:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hoi Rosanaqi!

Welkom op onze Community! Leuk dat je er bent. Bij T-Mobile Thuis is het mogelijk om programma's tot 10 dagen terug te kijken bij verschillende zenders. Het overzicht vind je op onze website. Veel kijkplezier!

Sinds de nieuwe app kan ik programma’s van de BBC en soms van BBC-first niet meer terugkijken

Reputatie 7

Hi @Oeverloos  Even dubbelcheck, kon je terug kijken op BBC One en Two of BBC First? Op die laatste is terug kijken namelijk wel beschikbaar maar voor BBC One en Two hebben we dit nooit aangeboden (als dit wel mogelijk was dan was dat niet de bedoeling :sweat_smile: ). Terugkijken is beschikbaar op veel zenders maar het is aan de uitzender wat ze wel en niet toestaan dus het kan inderdaad zijn dat dit voor sommige programma's niet beschikbaar is, dit heeft met licenties/rechten te maken.

Inderdaad kon ik de BBC terugkijken. Heel fijn. Nu kan ik BBCfirst programma’s alleen een paar uur terugkijken. Bijvoorbeeld nu om 17.00 uur kan ik alleen de programma’s van 12.00 uur terugkijken. Verder niet

Reageer