Beantwoord

terugkijken

  • 12 June 2019
  • 2 reacties
  • 1139 Bekeken

  • is aangemoedigd
  • 0 reacties
Waarom kan ik op mijn iPhone en iPad wel programma's terugkijken door via de "gids/guide” terug te scrollen, maar op mijn smart TV kan dat niet??!! Bij Ziggo kon dit wel!! Bij T-mobile thuis moet ik allerlei handdlingen verrichten via “programma gemist” en dan nog kan ik lang niet alles terug zien!!
icon

Beste antwoord door Piotr 21 June 2019, 11:13

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hey @LeoA,

Dat klopt helemaal, we hebben vaak te maken met verschillende rechten voor verschillende devices. Voor de app is het vaak makkelijker om rechten te verkrijgen, daarom kan het zijn dat we soms iets wel via de app aanbieden maar niet op de TV Box zelf (het alternatief is om het voor beide niet te doen, daarom bieden het graag wél op de app aan ondanks dat het niet op de Tv Box aangeboden wordt).😄
Reputatie 7
Badge +1
Lijkt me wel heel vreemd dat het met rechten te maken zou hebben, mocht dit inderdaad zo zijn dan zou dit ook gelden voor o.a. Ziggo en KPN die het terugkijken en andere opties bij meer zenders aanbieden.
Vergeet ook niet dat juist zenders van de Talpa groep en RTL feitelijk alle commerciele er juist bij gebaat zijn dat zoveel mogelijk mensen kijken direct of uitgesteld.

Hun verdiensten komen voor het grootste deel juist uit reclame-inkomsten

Reageer