Beantwoord

Terugkijken in de App vs Televisie

  • 24 January 2019
  • 3 reacties
  • 432 Bekeken

We hebben sinds kort T-Mobile Thuis en het valt me op dat ik in de App veel meer programma's kan terugkijken dan via de 'normale' televisie. Klopt dit, of doe ik iets niet goed?

Via de App kan ik zoeken op een woord, en dan krijg ik programma's van de laatste week te zien van alle zenders die beschikbaar zijn in de app.

Via de televisie moet je via het menu eerst een 'terugkijkdienst' kiezen, maar kun je bijvoorbeeld geen National Geographic terugkijken.

Als ik dan een verbeterverzoek zou mogen doen. Het zou fijn zijn dat de 'app-manier' ook op de televisie werkt.
icon

Beste antwoord door eric 24 January 2019, 21:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Het kan te maken hebben met de rechten van de zenders. Sommige staan dan in de overeenkomst wel "low quality / single device" toe en andere zenders stellen daar weer geen extra eisen aan. Kan ook nog per programma op een zender verschillen, afhankelijk wie de producent is.
Reputatie 7
Hi @RonaldL, wat @eric_2 zegt klopt helemaal, we hebben vaak te maken met verschillende rechten voor verschillende devices. Voor de app is het vaak makkelijker om rechten te verkrijgen, daarom kan het zijn dat we soms iets wel via de app aanbieden maar niet op de TV Box zelf (het alternatief is om het voor beide niet te doen, daarom bieden het graag wél op de app aan ondanks dat het niet op de Tv Box aangeboden wordt).
Reputatie 7
Badge +1
@ Brian, wat je zegt kan kloppen, blijft dan wel vreemd waarom ze bij o.a. Ziggo e.a. wel alle zenders leveren op zowel de box als de app, het mooiste is wat Ziggo heeft doet op de app de zenders die bij je abonnement horen.

Reageer