Beantwoord

Terugkijken TV zenders

  • 25 October 2019
  • 7 reacties
  • 657 Bekeken

Reputatie 1
  • is Prince of Content
  • 23 reacties

Op mijn TV kan ik alleen programma's van de zenders NPO, SBS6, Veronica, Net 5 en SBS9 terugkijken.

Is dat normaal of moet (kan) je de instellingen voor andere zenders installeren?

icon

Beste antwoord door TAVL 25 October 2019, 15:03

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @Cor R. 

Momenteel is het niet anders mogelijk Programma Gemist voor andere zenders dan NPO en SBS te kijken. Via TV Anywhere is dit al wel mogelijk. Dit kan vervolgens gestremd worden via Chromecast, AppleTV of mirror cast. Niet de optimale oplossing, maar dan kun je voor nu wel naar de meeste zenders programma's tot 7 dagen terug kijken. Het lijkt erop dat dit met de geplande update van het TV platform wordt opgelost. Wanneer deze update uitgerold wordt is nog niet bekend. 

Reputatie 1

Jammer dat T-Mobile ook dat niet voor elkaar heeft.

Uw uitleg is voor kenners van die zaken zoals Chromecast, Apple TV of mirror cast.

Voor mij is dat acadabra.

Bedankt voor uw antwoord.

vr.grt.

Cor R.

Reputatie 7
Badge +4

Het staat  op de website aangegeven welke zenders Programma Gemist hebben. Het is te vinden onder zenderlijst.

Chromecast en AppleTV zijn apparaten waarmee je het signaal vanuit een app, bijvoorbeeld op een smartphone of tablet, kan overbrengen naar een ander apparaat. Zoals een televisie. Daarmee kun je dus het signaal uit de TV Anywhere overbrengen naar de TV en alsnog van een breder aanbod Programma Gemist gebruiken. Dit soort apparaten is in een computerwinkel of een elektro zaak te krijgen. 

Op de TV Anywhere site is meer te vinden over deze applicatie. 

Reputatie 1

Bij de laatste update is er m.i. op het gebied van terugkijken niets veranderd.

Wordt daar nog aangewerkt?

e.e.a. Hoort toch gewoon op de TV geregeld te kunnen worden?

Van de drup in de regen!!

Ik vindt het ECHT heel slecht dat op de T-Mobile-thuis website heel slecht is terug te vinden dat er maar een paar zenders terug kunnen worden gekeken!

*En als je dan de klantenservice belt komt er het excuus om dit via TV-Anywhere te streamen.

*De Duitse zenders bijna allemaal GEEN HD (bij andere providers wel HD)

*Verder is ook de box ZEEEEEEER traag!

Heb echt heel veel spijt niet voor een andere provider te hebben gekozen!

Kortom gezegt …..ik zal zo snel als het kan weer overstappen!!

 

T-MOBILE….. als je met de grote jongens wilt spelen zul je echt heel snel volwassen moeten worden!!!!

 

 

 

Reputatie 7
Badge +1

Noem het maar het Calimero effect,  T-Mobile is een goede provider als men tevreden is met het meest primaire op gebied van internet en tv,  zelf al jaren klant meegekomen vanaf Vodafone thuis.

Eerlijk gezegd heb ik zelf wel eens het gevoel dat ondanks de goede bedoelingen T-Mobile zich volkomen verkeken op wat erbij komt kijken om alles goed te laten draaien, als zelfs de “grote jongens” als Ziggo en KPN er moeite mee hebben wat moeten de kleintjes dan?

Reputatie 1

Ik hoop op de update van 12 tot 14 nov. De rest gaat mij te ver

Reageer