Beantwoord

terugkijken van programma's nu minder goed dan mijn oude situatie bij Ziggo- komt daar verbetering in?

  • 8 November 2019
  • 4 reacties
  • 440 Bekeken

Ik ben sinds deze week over op T-mobile thuis. Had Ziggo, was tevreden, maar betaalde veel en internet was vrij traag. Nu glasvezel dus dat gaat mooi snel. Alles is netjes geïnstalleerd en de service is goed. Echter de interactieve TV box met harddisk werkt niet zo goed als De Horizon TV die ik had bij Ziggo. De terugkijk functie is er niet. Je wordt verwezen naar Uitzending gemist, maar daar staan de programma’s van de afgelopen 2 uur vaak nog niet op. Dit had ik niet verwacht en vindt het een enorme tegenvaller.  Ook staan de 2 interactieve 2 boxen niet met elkaar in verbinding. Wanner ik op de ene box iets opneem, kan ik dat via de andere box niet afspreken. Dat was bij Ziggo met Horizon TV wel zo.  Toen ik telefonisch heb nagevraagd of dit dezelfde functies had als bij Ziggo werd gezegd van wel. Ik heb niet alle functies gedetailleerd nagevraagd, maar oa. pauzeren, opnemen en terugkijken genoemd. Dit blijkt dus niet zo te zijn.Zijn jullie je hiervan bewust bij T-mobile? en zijn er plannen voor verbetering?? Ik hoop het wel en wacht jullie reactie af!!

icon

Beste antwoord door Brian 15 November 2019, 15:14

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hi @Annie44 jammer om te horen dat het je wat tegen valt. Er staat inderdaad wat anders op stapel maar we willen hier nog niet te veel over zeggen. In dit topic vind je al wel een klein tipje van de sluier. :slight_smile:  

Wat de huidige mogelijkheden betreft vind je alle informatie hier.

Ik ben het geheel met Annie eens.

Ik kom van KPN af en daar kon je vanuit de gids terug gaan in de tijd tot maximaal een week en een gemist programma alsnog opstarten.

En ja, ik heb dat item waar jullie naar verwijzen ook gelezen.

Wat mij betreft verkeert dat nog in de fase van “eerst zien, dan geloven” en dan moet die functie blijkbaar nog geld kosten ook…

Ik ben er nog niet blij mee...

Ik vraag me af of het extra geld gaat kosten, nu is opnemen ook 5 euro, alleen wil je bij meerdere TV's opnemen word het 5 euro per TV, bij cloud opname zou dit zomaar 5 euro kunnen zijn voor elke TV, net als KPN het heeft.

Ik hoop dat wel, ook al zal mij iets meer betalen nog niet zoveel interesseren, als het maar goed en probleemloos werkt, en daar hebben ze een dingetje goed te maken.

Reputatie 6
Badge

Het is inderdaad zo dat T-Mobile nog wat achter loopt op de grote twee: Ziggo en KPN. Maar je moet niet vergeten dat T-Mobile Thuis een relatief nieuwe en kleine prijsvechter op de vaste markt is. Dus het is ook logisch dat hier en daar dingen missen. Als je met Transavia vliegt heb je ook net iets minder beenruimte dan bij KLM. Maar daar betaal je dan ook minder voor. 


Weet dat T-Mobile groeit en de ambitie heeft om het de grote concurrenten moeilijk te maken. Dit betekent ook dat er hoe dan ook verbetering aan zit te komen. Maar daar is gewoonweg tijd voor nodig!

Reageer