Beantwoord

Terugkijken via de gids vaak niet beschikbaar.

  • 9 March 2020
  • 8 reacties
  • 366 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb de laatste tijd regelmatig dat ik van de publieke omroep niets kan terugkijken. De commerciëlen doen het dan wel, maar voor de publieke zenders is alles dan grijs. Soms werkt het een dag weer wel en dan weer een paar dagen niet. Via de app kun je wel gewoon alles terugzien.

Ben ik de enige met dit probleem of ervaren jullie dat ook?

Groeten,
Eric

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 12 March 2020, 17:02

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hi @EricvanLoon, hoe lang speelt dit al bij je? En ben je toevallig tester van ons nieuwe TV platform? Hierop zijn er inderdaad tijdelijk wat problemen met het terugkijken geweest door een technische aanpassing maar dit is gisteren opgelost! :)

Hi @EricvanLoon, hoe lang speelt dit al bij je? En ben je toevallig tester van ons nieuwe TV platform? Hierop zijn er inderdaad tijdelijk wat problemen met het terugkijken geweest door een technische aanpassing maar dit is gisteren opgelost! :)

Hoi Brian,

Sinds een week of drie denk ik.
Ik ben geen tester van het nieuwe TV platform.
Het probleem bestaat nog steeds, hierbij een foto van gisteren waarom je duidelijk kan zien dat ik de programma’s van RTL wel terug kan kijken en van Nederland 1, 2 en 3 niet (grijs).

Programma’s opnieuw starten lukt wel, maar zodra ze voorbij zijn kan ik ze niet meer terugkijken.

Groeten,
Eric

Reputatie 6
Badge

Hi @EricvanLoon, hoe lang speelt dit al bij je? En ben je toevallig tester van ons nieuwe TV platform? Hierop zijn er inderdaad tijdelijk wat problemen met het terugkijken geweest door een technische aanpassing maar dit is gisteren opgelost! :)

Hoi Brian,

Sinds een week of drie denk ik.
Ik ben geen tester van het nieuwe TV platform.
Het probleem bestaat nog steeds, hierbij een foto van gisteren waarom je duidelijk kan zien dat ik de programma’s van RTL wel terug kan kijken en van Nederland 1, 2 en 3 niet (grijs).

Programma’s opnieuw starten lukt wel, maar zodra ze voorbij zijn kan ik ze niet meer terugkijken.

Groeten,
Eric

Dat is altijd al zo geweest, is dan ook geen ‘probleem’ aangezien het nooit gekund heeft voor de niet-RTL zenders :wink:

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/nieuw-terug-kijken-op-rtl-zenders-317425

Dat is altijd al zo geweest, is dan ook geen ‘probleem’ aangezien het nooit gekund heeft voor de niet-RTL zenders :wink:

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/nieuw-terug-kijken-op-rtl-zenders-317425

Als je mijn bericht goed lees, dan zie je dat het voor Nederland 1, 2 en 3 tot voor een week of drie terug prima heeft gewerkt.

Reputatie 7
Badge +16

 

Hoi @EricvanLoon, welkom op de Community! Leuk dat je jouw vraag hier stelt, we gaan je helpen aan een oplossing! NPO 1, 2 en 3 behoren tot het rijtje zenders dat via Programma Gemist kan worden teruggekeken. Onderstaand kun je zien hoe je hier terechtkomt. Als het toch niet lukt, laat het weten, dan help ik je zo snel mogelijk verder! :smile:

 

Programma Gemist
Je kunt in 'On Demand' kiezen voor 'Gemist'. Kies de zendergroep waarop het programma te zien was. Hier kun je zoeken op dag, genre of alfabet. Pauzeren, vooruit- en terugspoelen is mogelijk.

@EricvanLoon,NPO 1, 2 en 3 behoren tot het rijtje zenders dat via Programma Gemist kan worden teruggekeken.

Hoi Jason,

Is dat nieuw dan? Want ik weet zeker dat het via de gids gewerkt heeft. Ik vind het eerlijk gezegd geen vooruitgang via Programma Gemist. Heel omslachtig vergeleken met de gids.

Groeten,

Eric

Reputatie 3

@EricvanLoon,NPO 1, 2 en 3 behoren tot het rijtje zenders dat via Programma Gemist kan worden teruggekeken.

Hoi Jason,

Is dat nieuw dan? Want ik weet zeker dat het via de gids gewerkt heeft. Ik vind het eerlijk gezegd geen vooruitgang via Programma Gemist. Heel omslachtig vergeleken met de gids.

Groeten,

Eric

Hear hear hear

 

terugkijken via de gids is idd veel prettiger dan via een gebruiksonvriendelijk menu waarbij je teveel menu’s voor simpel terugkijken. 

Reputatie 6
Badge

Dat is altijd al zo geweest, is dan ook geen ‘probleem’ aangezien het nooit gekund heeft voor de niet-RTL zenders :wink:

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/nieuw-terug-kijken-op-rtl-zenders-317425

Als je mijn bericht goed lees, dan zie je dat het voor Nederland 1, 2 en 3 tot voor een week of drie terug prima heeft gewerkt.


Ik zit al vanaf het begin erbij en heb het nog nooit gezien voor NPO 1-3. En dat zou me zeker opgevallen zijn n.a.v. dat topic over RTL Gemist als het wel wit en selecteerbaar was geweest voor NPO zenders.

@EricvanLoon,NPO 1, 2 en 3 behoren tot het rijtje zenders dat via Programma Gemist kan worden teruggekeken.

Hoi Jason,

Is dat nieuw dan? Want ik weet zeker dat het via de gids gewerkt heeft. Ik vind het eerlijk gezegd geen vooruitgang via Programma Gemist. Heel omslachtig vergeleken met de gids.

Groeten,

Eric

Hear hear hear

 

terugkijken via de gids is idd veel prettiger dan via een gebruiksonvriendelijk menu waarbij je teveel menu’s voor simpel terugkijken. 


Via Programma Gemist kan je lang niet alles terugzien wat geweest is. Als het dan via de gids gaat krijg je hele stukken die je ook allemaal langs moet om iets terug te vinden (maar niet selecteerbaar zijn).

Uiteindelijk is terugkijken via TV Anywhere nog het makelijkst (en uitgebreidst) maar dan moet je maar net iets van een Chromecast hebben liggen.

Reageer