Heeft iemand oplossing? Op deze wijze hebben we niets aan de interactieve TV.
Beste antwoord door Piotr
Hey @Almer20 ,
Ik kan me goed voorstellen dat dit de kijkervaring niet echt bevorderd! Zo te zien heb je gisteren mijn collega gesproken en is dit probleem aangekaart bij onze techneuten. Nu moet ik er wel gelijk bij vermelden dat het wat langer kan duren dan dat je van ons bent gewend door de drukte van de afgelopen periode. Maar we gaan dit oplossen voor je!
Had je trouwens ook al geprobeerd om je TV Box terug te zetten naar febrieksinstellingen? Hier zie je hoe je dit kunt doen.
Zodra we een terugkoppeling ontvangen, laten we je dit gelijk weten.
Bekijk origineel
Ik kan me goed voorstellen dat dit de kijkervaring niet echt bevorderd! Zo te zien heb je gisteren mijn collega gesproken en is dit probleem aangekaart bij onze techneuten. Nu moet ik er wel gelijk bij vermelden dat het wat langer kan duren dan dat je van ons bent gewend door de drukte van de afgelopen periode. Maar we gaan dit oplossen voor je!
Had je trouwens ook al geprobeerd om je TV Box terug te zetten naar febrieksinstellingen? Hier zie je hoe je dit kunt doen.
Zodra we een terugkoppeling ontvangen, laten we je dit gelijk weten.