Beantwoord

Terugkijken werkt niet bij eigen router

  • 27 November 2020
  • 3 reacties
  • 301 Bekeken

Door veel problemen met Zyxel T50 modem deze vervangen door een Fritzbox 7590. Deze draait al een week stabiel waar de Zyxel om de twee dagen gereset moest worden. Alles werkt behalve terugkijken van een aantal zenders (bijv Tlc)is niet mogelijk. Zenders van RTL zijn wel terug te kijken.Kan dat omdat ik de Zyxel niet gebruik of is er mogelijk een probleem met terugkijken.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 1 December 2020, 15:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @brro40, welkom op de Community!

TLC behoort tot de zenders waarmee je kunt Terug Kijken op T-Mobile TV: Zenderlijst en overzicht T-Mobile. Maak je gebruik van Interactieve TV of T-Mobile TV? Ik kan met de opgegeven informatie in jouw Communityprofiel geen Thuisabonnement vinden, anders had ik het direct voor je opgezocht. Wat je wel kunt doen, is inloggen op jouw persoonlijke account: My T-Mobile Thuis. Daar staat van welk TV-platform je gebruikmaakt. Bij Interactieve TV stond TLC namelijk nog niet in de Terug Kijk lijst.

Hoe probeer je op dit moment terug te kijken? Werkt het wel wanneer je via TV Anywhere probeert terug te kijken: TV Anywhere

We gaan er samen uitkomen, dat weet ik zeker. Laat het me weten als ik je kan assisteren, mijn hulp is altijd bereikbaar!

Hoi Jason, als ik mijn abonnement bekijk zie ik alleen Interactive TV. Ben ondertussen wel wat verder sluit ik de Zyxel aan en doe een hard reset van de setupbox dan wordt er een andere firmware 14.8.73.2_build43-etv-vas-tvxavg—as3 gedownload als dan bij het aansluiten van de Fritzbox. Bij de Fritzbox is dat versie 14.8.69_build9_etv_va__glop_as3.  Heb nu via een managed swith de Zyxel aangesloten voor tv en de Fritzbox voor internet dan werkt terugkijken wel. Maar zou natuurlijk liever naar 1 router/modem (Fritzbox) gaan. 

Reputatie 7

Hi @ronaldesim Mogelijk heb je nog wat aan dit topic. Deze is geschreven door één van de collega's van het TV Team wat betreft het gebruik van een eigen modem voor T-Mobile TV.

Reageer