Beantwoord

Terugkoppeling probleem Wifi en wegvallende TV

  • 31 May 2018
  • 5 reacties
  • 90 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Waarom is er totaal geen cominicatie over de werkzaamheden? En duurt alles zooooooooo lang? Maar je betaling binnen 2 seconden. Nee geef mij KPN maar terug, zo een spijt. Goedkoop is indeze duur koop. Wel betalen maar services naar klant is tot nu 0
icon

Beste antwoord door Brian 4 June 2018, 17:13

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat is vervelend. Normaal gesproken hoor je een e-mail of een brief te krijgen vanuit T-Mobile als er gepland werkzaamheden zijn. Al kan het natuurlijk voor komen dat er iets gebeurd is, waardoor met spoed werkzaamheden moeten plaatsvinden. Een storing bijvoorbeeld. Ook bij andere providers kan dit gebeuren. Als medegebruiker altijd netjes en op tijd bericht gehad.

Wat belangrijker is; werken je diensten weer? Zo nee, dan zou je jouw router en eventueel je STB (TV box) kunnen herstarten. Soms komen die na een storing of onderhoud niet automatisch terug online en moeten ze opnieuw opgestart worden.
Hoi TAVL. Nee moest op me knieën of het WiFi wel kon blijven. Ja ben het met je eens dat het ook bij een andere provider kon gebeuren. Toch in 15 jaar KPN nog nooit dit mee gemaakt. Nu door fam die zijden stap over heb ik dit gedaan. Feb en zins dien alleen maar problemen. Even gaat het goed en hup de problemen beginnen weer.
Reputatie 7
Badge +4
Dat is niet fijn. Een product hoort goed te werken. Ik kan helaas niet uit je verhaal opmaken wat exact de problemen zijn die je ervaart. Wellicht is er een simpele oplossing voor, waarmee we jou - als medegebruiker - kunnen helpen. Ik hoop dat je daarmee weer goed tevreden bent over T-Mobile. Zou je eens wat meer willen vertellen?

- Gaat het om internet, televisie of vast bellen?
- Gebruik je diensten via DSL of glasvezel?
- Wat voor soort problemen ervaar je?
- Heeft het goed gewerkt?
Ja ik heb glasvezel. En vanaf me aansluiting Feb. Heb ik niks anders dan het probleem dat alles weg valt, tv, radio, wifi, het beeld gaat happeren net als de radio. Komt onderbroken binnen, stotteren. Het WiFi rijk niet verder dan 8 meter. Alles zit in de gang. Er zitten twee ramen tussen, niet meer niet minder. En heb gezegt dat de kabel naar de tv niet goed is. Sturen 10 meter kabel. Ja natuurlijk die krijg ik door me muur met de stekers er aan. ( nou niet dus). En ga niet met een kabel door me huis zitten toch. Maar er wordt gezegt dat hun het probleem niet kunnen oplossen. En dat er zo mogelijk een bedrijf moet komen.
Reputatie 7
Hi Tonmone, we gaan voor je aan de slag! We hebben je binnenkomende verbinding al gecontroleerd en deze ziet er gelukkig goed uit, Dan blijft over de modem en je bekabeling en hiervoor komt er komende vrijdag een monteur bij je langs. Later zeker nog even weten hoe het gegaan is komende vrijdag! 😉

Reageer