Beantwoord

Terugsturen apparatuur en foutieve factuur

  • 10 May 2019
  • 8 reacties
  • 694 Bekeken

Reputatie 1
  • is een King Poster
  • 45 reacties
In april heb ik, zonder dat ik dat heb gevraagd, een nieuwe interactieve TV-decoder ontvangen ter vervanging van de oude die nog van Vodafone was.
Nu heb ik een e-mail ontvangen waarin staat dat ik de oude TV-decoder niet zou hebben terug gestuurd, maar dat klopt niet.
Ik heb de oude decoder meteen terug gestuurd nadat ik de nieuwe heb ontvangen en heb hiervoor dezelfde doos gebruikt waar de nieuwe in zat.
Hiervan heb ik ook een verzendbewijs van PostNL.
Ik ben momenteel in het buitenland en kan daardoor geen scan van het verzendbewijs sturen. Dit kan ik wel doen als ik over 2 weken weer thuis ben.

Tevens heb ik gezien dat er op de factuur met rekeningnummer TMT1008075421 een extra bedrag van €4,50 in rekening is gebracht voor een interactieve TV Box voor de periode van 4 t/m 30 april.
Ook dat klopt niet, dus graag corrigeren en een nieuwe factuur sturen.
icon

Beste antwoord door Brian 29 May 2019, 10:58

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hi @BeLu, ai dat is ongelukkig maar geen zorgen, zodra ik het verzendbewijs van je heb ontvangen kan ik de ' boete' vergoeden! Voor de TV Box zal er volgende maand nog een verrekening plaatsvinden, geen zorgen je maandbedrag is gewoon hetzelfde gebleven! 😉
Reputatie 1
Dag Brian, als bijlage stuur ik je brief die bij de nieuwe interactieve TV-decoder zat met rechtsboven eraan vastgehecht het verzendbewijs van de oude interactieve TV-decoder.
Zoals je kunt zien heb ik die op 5 april 2019 terug gestuurd.
Ik ga ervan uit dat nu alles in orde is en er geen boete van €90 in rekening wordt gebracht en dat ook de extra kosten van €4,50 die ten onrechte in rekening zijn gebracht worden gecrediteerd.
Reputatie 7
Hi @BeLu, top, bedankt voor het verzendbewijs. Ik kan de factuur niet tegen houden maar geef mij even een seintje zodra je deze hebt ontvangen, dan vergoed ik hem direct! De kosten voor het gebruik van de TV Box worden automatisch verrekend, ik zal je komende factuur voor de zekerheid ook nog even controleren wanneer ik de vergoeding aanmaak.

Omdat er klantgegevens in de bijlage staan heb ik deze verwijderd maar geen zorgen, ik heb hem opgeslagen onder je klantnummer.
Reputatie 1
Dag Brian, ik heb de factuur van juni ontvangen waar het bedrag van € 90 in rekening is gebracht voor de oude interactieve TV-decoder die ik volgens T-Mobile niet teruggestuurd zou hebben, maar wat ik wel heb gedaan (zie verzendbewijs).

Op deze factuur is tevens het bedrag van € 4,50 niet gecrediteerd. Dit is het bedrag dat op de factuur van mei ten onrechte in rekening is gebracht voor een interactieve TV Box voor de periode van 4 t/m 30 april.

In totaal is dus € 94,50 ten onrechte teveel gefactureerd.

Als je nog meer informatie nodig hebt (factuurnummer etc.) dan hoor ik dat graag van je.
Reputatie 7
Hey @BeLu,

Ik neem even het stokje over van Brian. ☺️ Zojuist heb ik de vergoeding van € 94,50 voor je ingediend. Het bedrag krijg je netjes terug op de aankomende factuur (juli). Bedankt voor je geduld & begrip!
Reputatie 1
Dag Piotr,
Bedankt voor je bericht.
Ik heb gisteren een e-mail van Klantenservice T-Mobile Thuis ontvangen met de melding dat het bedrag van € 4,50 wordt verrekend op de eerstvolgende rekening.

Maar van het bedrag van € 90,- heb ik nog niets ontvangen.
Misschien moet je daar nog eens achteraan gaan 🤔

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Hey @BeLu,

De vergoeding van € 90,- is dinsdag goedgekeurd!😄 Als het goed is, heb je daar ook al een bevestiging per mail over ontvangen. Top dat het nu is opgelost!
Reputatie 1
Dag Piotr,

Ik heb afgelopen dinsdag een e-mail van Klantenservice T-Mobile ontvangen met de melding dat ook het bedrag van € 90,- wordt verrekend op de eerstvolgende rekening.

Nu nog even wachten op de rekening 😉

Bedankt voor je hulp!

Reageer