Beantwoord

TEST T-Mobile Thuis TV

  • 16 October 2020
  • 9 reacties
  • 480 Bekeken

Goedemorgen,

 

Sinds kort heb ik mij aangemeld voor de nieuwe T-Mobile TV dienst. Hieronder mijn ervaringen tot nu toe:

  • Inloggen ging in het begin niet goed. Na een aantal dagen was dit probleem opgelost
  • TV gemist werkt vaak niet. Het programma start niet vanaf het begin (klikken op blauwe knop)
  • Als TV gemist wel werkt dan kan je niet pauzeren en na einde van de live uitzending stop ook TV gemist. Dat is altijd zo geweest en dus nog niet opgelost.
  • TV programma pauzeren werkt niet.
  • Als ik een programma wil terug (Uitzending gemist) zien dan werkt het vooruit- en terug spoelen niet. Dit heeft altijd wel gewerkt bij NPO 1, 2 en 3
  • Zappen naar een andere zender gaat ZEER langzaam. 10 seconden vind ik niet meer van deze tijd.
  • Nieuwe interface is niet helder. Diverse onderdelen als Uitzending gemist zijn niet goed te vinden.
  • Algemene reactie snelheid van de interface is zeer langzaam

Al met al ben ik zeer ontevreden over deze test. Dit is nog geen eens een béta test… Deze nieuwe software had in mijn opinie nooit uitgerold moeten worden. Jullie OTAP model is nog niet helemaal op orde ;-)

icon

Beste antwoord door Brian 19 October 2020, 18:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7

@Adil- 

Feedback kun je kwijt in het subforum in het topic en ik zie dat je dit bericht daar ook hebt gedeeld. Daar is ook al op gereageerd.

Om het centraal te houden gaat dit topic op slot.

Reputatie 1

 

Komt er nog een update of wat? Er zijn heel wat klanten die geen TV hebben door jullie test. Ongelofelijk dat wij al 3 dagen niets van jullie hebben gehoord

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Adil-, sorry voor het ongemak en de verwarring! Ik heb je meteen toegang verleend tot het speciale subforum. Je kunt jouw feedback kwijt in het topic waar je Brian aan refereert. 

Reputatie 1

Waarom heb ik geen toegang tot “dit topic”

Reputatie 1

Nu kan ik geen tv meer kijken na een nieuw update 5 min geleden. Enkel Ned. 1,2 en 3 doen het.

Reputatie 1

Goedeavond,

Vandaag is mijn TV ge-update naar de nieuwste versie van t-mobile thuis. En ik mocht als “tester” dit ervaren. 
 

De meeste dingen die hiervoor al genoemd zijn door Astrid herken ik ook, waar ik als eerste aan heb zitten ergeren is dat het zolang duurt voordat je een ander zender hebt. Bij uitzending gemist terugkijken kun je niet pauzeren. En als terug gaan naar “live” is lastig. 
 

Ik wil wel eerlijk zeggen dat ik niet heel lang in zo’n test wil zitten met deze problemen. Het belemmert het TV kijken op dit moment. 

@Brian 

thnx, heb het bericht gekopieerd en geplakt in “dit topic” 👍

 

Reputatie 7

Hi @ycocheret @astridnoordzij Bedankt voor jullie feedback! Zoals aangegeven in de e-mail kunnen jullie voor de test terecht in dit topic. Post jullie feedback ook vooral daar, dan gaan we er mee aan de slag!.

sinds 7 oktober test ik ook de vernieuwde tmobile thuis tv

Graag zou ik willen weten hoelang deze test gaat duren, wie of waar kan ik telefonische met vragen terecht? Mijn bevindingen zijn oa

  • vertraging tussen de tv en de afstandsbediening, zappen van het ene naar het andere net gaat dus best behoorlijk langzaam
  • schakelen van het een naar het ander kanaal gaat de tv regelmatig op “ zwart “ zodat ik opnieuw het kastje aan/uit moet zetten
  • sinds afgelopen donderdag kan ik helemaal niet meer terugkijken, krijg geluid, maar geen beeld. Alleen een ronddraaiend “wit” cirkeltje
  • Vooruit of achteruit spoelen kan helemaal niet meer
  • bij het overzicht (tvgids) kon je voorheen rechtsonder blijven kijken op een klein beeld me geluid, nu geen beeld en geluid meer, maar echt alleen de gids.
  • is het mogelijk om terug te gaan naar mijn oude vertrouwde tv thuis?
  • Wie van Tmobile kan ik raadplegen voor uitleg of al mijn bovenstaande problemen, en het antwoord op mijn vraag hoe lang ik aan deze test periode verbonden ben.