Testers gezocht voor het vernieuwde TV Anywhere!

  • 18 juni 2020
  • 79 reacties
  • 6061 Bekeken
Testers gezocht voor het vernieuwde TV Anywhere!

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

79 reacties

Reputatie 2

Heb me aangemeld, ben benieuwd. Hopelijk de laatste dingen finetunen voor het nieuwe platform kan worden uitgerold.  :)

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @Croman, super dat je meedoet met de test! 😁👍 Ik heb je meteen toegang verleend voor het subforum. 

Het nieuwe platform komt er inderdaad ook aan, maar daar staat de vernieuwde TV Anywhere app test los van! 😉

Reputatie 6
Badge +2

@Croman wanneer heb jij je precies aangemeld? Ik zie namelijk geen nieuwe registraties via het formulier na 00:40 vannacht 😉 Als je je vanmorgen hebt aangemeld, dan is er iets niet goed gegaan. Wil je dan je gegevens met mij delen via een privébericht?

Reputatie 2

@Hans-JuriënVanochtend toen ik dit berichtje plaatste, 10 minuten geleden?

 

@Jason Aah, ik dacht dat het één systeem was dat samen beschikbaar zou komen.

Reputatie 7
Badge +5

Het lijkt daarentegen wel op elkaar. :innocent:

Reputatie 2

Ik heb mij van de week ook aangemeld en de app al geinstalleerd. Maar het subforum kom ik nog niet op. Moet dat los aangemeld worden?

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @Bastiaan81, leuk dat je je hebt aangemeld! 😁 Ik heb je toegang verleend, je kunt het verborgen subforum bekijken wanneer je opnieuw inlogt: Vernieuwde TV Anywhere.

Reputatie 4
Badge +2

Heb mij ook net aangemeld.

Hoop dat er nog plek is:wink:

Reputatie 6
Badge +2

Zeker, ik heb je aanmelding verwerkt. @Jason wil jij @soepkip67 toevoegen aan het Test Forum?

Reputatie 2

Done!

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @soepkip67 en @paulklaverstijn, tof dat jullie je ook hebben aangemeld, welkom bij de testgroep! 😊👍 Ik heb jullie toegang verleend tot het subforum. Veel plezier met testen! 

@Hans-Juriën Zeker weten!

Hi, ik heb me ook aangemeld, maar moest ik me tv- klnatnummer invullen of mijn mobiel klantnummer??  

Reputatie 4
Badge +2

@Danielson ,

Je klantnummer van T-Mobile Thuis moest je invullen. Dit nummer vind je als je in logt op T-Mobile Thuis

@Danielson ,

Je klantnummer van T-Mobile Thuis moest je invullen. Dit nummer vind je als je in logt op T-Mobile Thuis

Heads up - it seems you have already completed this survey!
Thanks for your feedback, we really appreciate it.

 

helaas niet meer aan te passen :( 

Reputatie 6
Badge +2

@Danielson ik heb je gewoon toegevoegd hoor ;-)

Heb me zojuist ook aangemeld. 

 

Is er een lijst met veranderingen / zaken om te testen ?

Reputatie 7
Badge +5

Je krijgt snel toegang tot het testgedeelte. Daarin staat uitgelegd wat de bedoeling verder is. Zodra je de app hebt, gewoon lekker aan de gang!

Reputatie 6
Badge +2

@rien23, ik zie jouw registratie niet in de lijst staan. Stuur mij even een privebericht met jouw e-mailadres en of je op iOS of Android wilt testen. Dan voeg ik je op deze manier toe.

@Danielson ik heb je gewoon toegevoegd hoor ;-)

Super !!!! mijn dank is groot :) 

Yes, aangemeld. Kreeg direct de link om me aan te melden! 

Reputatie 3

Zojuist aangemeld voor Android en iOS. :)

Reputatie 1

Hoop dat er nog een plekje is, heb me ook aangemeld ^^.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal! De groep wordt lekker groot nu, superleuk! 😁👍 Ik heb jullie toegang verleend tot het subforum, veel plezier met testen!

Ik heb mij ook aangemeld wil het ook wel testen, hoop dat het ook voor apple tv wordt aangepast.

Ik heb me gisteravond ook aangemeld maar ik heb nog geen mail ontvangen. Gelukkig ben ik heel geduldig 🙂