Beantwoord

Themapakket

  • 10 December 2019
  • 11 reacties
  • 1219 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Ik las dat je de themapakket per dag kan instellen. Nu staat er alleen een prijs per maand bij. Kunt u dit beter uitleggen? Bijvoorbeeld als je een week entertainment pakket wil gebruiken. 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 10 December 2019, 16:23

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Bos72 Volgens de Website kan je een Themapakket alleen maandelijks aan en uitzetten. Je kan zo’n pakket elke dag aanzetten dat klopt maar dan blijft het pakket een abonnement maand actief.

Hopelijk weet je zo voldoenden?

Groetjes.

Themapakketten

Wil je altijd iets kunnen kijken dat bij jou past? Dan zijn onze themapakketten écht iets voor jou. We hebben er 4. Deze kosten maandelijks € 3,75 per stuk en je kunt ze elke DAG aan- en uitzetten.

Premium zenderpakketten

T-Mobile Thuis biedt de beste premium zenders: met FOX Sports, Ziggo Sport en Film1 wordt je totale TV-beleving compleet! De beste zenders in HD-kwaliteit. Deze extra pakketten zijn maandelijks te activeren of stop te zetten, ideaal.

 

Moderator edit: themapakketten, zoals Kids& Music, kun je per dag aan-/uitzetten, niet per maand. Per maand geldt alleen voor de Premium pakketten.

 

Staat toch echt in de instellingen bij t-mobile thuis

Reputatie 7
Badge +14

@Bos72 Ik ga het even vragen. Ongenblikje zodra ik het juiste antwoord weet kom ik er op terug 

Reputatie 7
Badge +14

@Bos72  Even voor de zekerheid gevraagd.

Je kunt het onder voorwaarden iedere dag aanzetten en uitzetten. Maar je maakt de maand periode wel af!

Antwoord van superurser @TAVL  Zet je Vandaag kids aan, zet je hem morgen uit, dan kost dat 3,75 en blijft het pakket tot einde maand beschikbaar. 

Oké bedankt voor de dui

Reputatie 7
Badge +1

Bij thema pakketten werkt het als volgt, voorbeeld themapakket kids en music kost per maand 3,75

stel men maakt er 14 dagen gebruik van per dag is het 0,12696774€/dag x 14 er zal dan een bedrag verrekend worden op de factuur van 1,69355€  afgerond 1,70€

 

Hoi,

 

Als je het pakket uitzet wat doet dat met je abonnement ? Is het dan zo dat als je abonnement ingegaan is in bijvoorbeeld april het uit zet in jan, dat je dan automatisch een nieuwe ingangsdatum hebt voor je abonnement? Dus lopende vanaf jan?

Reputatie 7

Hi @Koppie74, hele goede en terechte vraag van je! Het verandert niks aan de ingangsdatum van je abonnement. Je kunt de Premium en Thema zenderpaketten namelijk aan- en uitzetten, maar hiermee blijft het tv abonnement nog wel doorlopen. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Het heeft enkel invloed op de kosten van jouw abonnement. Weet jij zo voldoende? 💪

@Lisa  dank je wel voor je antwoord. Kun jij mij uitleggen waarom dat wel zo is met je mobiel?

Heb onlangs het aantal mb's voor mijn verhoogt en ineens zie ik een andere contractdatum staan precies de dag dat ik de mb's verhoogd heb.

Jammer touwens dat je moet ervaren dat  je nog een maand opzeg termijn hebt bij als je je pakket uitzet.

Reputatie 7

Hoi @Koppie74 ,

Dat zou een mooie vraag zijn voor onze mobiele helden! Je vraagt deze immers in een topic in Thuis. Wellicht dat mijn collega @Hajar je hierbij verder kan helpen.

Reageer