Beantwoord

Themapakket activeren en andere TV Box

  • 17 April 2019
  • 6 reacties
  • 682 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 24 reacties
Heb een andere Mediabox gekregen en zie dat mijn thema pakket het nog niet doet?
Staat wel aan in de my T-Mobile en wil graag de andere box retour sturen
icon

Beste antwoord door Brian 29 April 2019, 17:22

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @Thorry,

Mooi dat jouw mediabox is aangekomen. Kun je bijna weer helemaal lekker tv kijken. Het kan soms even duren voor het themapakket het doet. Meestal is deze binnen een paar uur zichtbaar. Is dit inmiddels het geval? Soms kan het helpen om de box even een minuut van de stroom af te halen en vervolgens weer aan te zetten. Dan pakt hij het signaal weer op. Mocht dit alles niet baten, dan kan webcare het signaal pushen voor je.

Hoor graag van je of het inmiddels weer helemaal goed werkt.
Reputatie 1
Het werkt nog niet stroom er af gehad nog themapakket en graag oude media box retour
Reputatie 7
Hi @Thorry, ik heb meteen met je meegekeken en ik zie geen Themapakket actief, welke heb je geprobeerd aan te zetten? Je maakt al wel gebruik van het Entertainment pakket maar dit is al sinds februari. Als je nog een tweede themapakket hebt geprobeerd te activeren probeer het dan nog even een keer opnieuw.

Je oude TV Box kan je naar ons terugsturen onder vermelding van het onderstaande adres:

BNS Data Logistics
o.v.v. T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130 ZX Vianen

Als je nog andere vragen hebt laat het dan zeker weten!
Reputatie 1
Heb dat themapakket inderdaad maar zie het nergens terug de zenders
Reputatie 1
Nog steeds werkt het niet en ook een andere pincode
Reputatie 7
Hi @Thorry, ik kijk graag met je mee wat er aan de hand kan zijn. Wat bedoel je precies met een andere pincode? Accepteert de TV Box De TV pincode niet? Zou je mij een privébericht (let op: dus niet hier openbaar plaatsen!) willen sturen met het TV klantnummer dat je in beeld ziet staan? En zou je mij ook het MAC-adres en serienummer die je op de sticker van de TV Box ziet staan door willen geven? Dan kijk ik meteen met je mee naar oplossing!

Reageer