Beantwoord

Themapakket Ziggo Totaal activeert niet

  • 14 July 2019
  • 2 reacties
  • 361 Bekeken

Hoi,

gisteravond opnieuw Ziggo Totaal pakket geactiveerd maar heb nog steeds geen kanalen. Twee maanden geleden ben ik ook al bezig geweest met T-mobile om dit voor elkaar te krijgen maar dit is niet gelukt. Toen afgesproken dat ik na mijn vakantie opnieuw een aanvraag zou doen maar helaas het zelfde liedje. Alles gereset maar nog steeds niets.....

groet Remco
icon

Beste antwoord door Piotr 17 July 2019, 12:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hey @Remcojose,

Kun je controleren of je je favorieten lijst aan hebt staan en kun je deze lijst uitzetten? Dit kun je op de volgende wijze doen:

Druk op de toets: menu
Navigeer naar: Instellingen
Navigeer naar: favorieten

Zie je de knop: Activeer alle zenders dan staat de favorieten functie aan.
Zie je de knop: Activeer favorieten dan staat de functie uit

Zijn de zenders nog steeds spoorloos? Dan wil ik je vragen om de volgende handeling uit te voeren:

1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Haal het modem vervolgens voor een aantal seconden van de stroom.
3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box weer in.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: “geen internetverbinding gevonden” sluit je de internetkabel weer aan.

Laat je me weten of het heeft geholpen?
Hoi Piotr,

Stom, inderdaad staan de zenders nog niet onder mijn favorieten! Opgelost!

Thx

Reageer