Beantwoord

ticket status

  • 9 november 2019
  • 1 reactie
  • 304 Bekeken

Graag zou ik willen weten wat de status is van mijn ticket: 2019102511023659

Ik had al een keer eerder deze storing gemeld maar toen heeft een medewerker geen notities en een ticket aangemaakt, dus ik wacht eigenlijk al veel te lang op het verhelpen van mijn storing.

Als ik 2 programma’s tegelijk opneem kan ik geen live tv meer kijken. Error maar zonder een code. Tevens zijn de opnames niet in zijn geheel opgenomen.

 

mvg

 

Ricardo

 

icon

Beste antwoord door Sander 15 november 2019, 13:11

Hoi @Ricootje75

 

Ik zie dat je ook contact hebt gehad met de klantenservice en er inmiddels een tweede onderzoek is gestart, aangezien het eerste geen resultaat had. Weet dat we ermee bezig zijn en dit graag oplossen. Je wordt door middel van een e-mail op de hoogte gehouden! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Ricootje75

 

Ik zie dat je ook contact hebt gehad met de klantenservice en er inmiddels een tweede onderzoek is gestart, aangezien het eerste geen resultaat had. Weet dat we ermee bezig zijn en dit graag oplossen. Je wordt door middel van een e-mail op de hoogte gehouden! 

Reageer