Beantwoord

Timer TV Box


Reputatie 2

Goedemiddag allen

 

Ik heb een vraagje ben al aan het zoeken geweest maar ik vind alleen maar postjes van 2 jaar geleden en die helpen mij totaal niet….

 

Sinds de update deze week gaat na zoveel uur de tv box uit zich zelf uit nou luisteren wij ook radio via de tv box en vinden het vrij irritant dat deze dus uit springt omdat we de box gekoppeld hebben aan de sound system en de tv dus uit hebben staan als wij radio luisteren zien we de melding niet dat dit gaat gebeuren..

Ik ben dus benieuwd of we die sleep timer of hoe je het ook wil noemen gaan uitschakelen

 

mvg

icon

Beste antwoord door Piotr 13 July 2020, 12:53

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Vreemd heb dit nog nooit gezien bij een mediabox van T-Mobile weliswaar zit ik nog op het oude platform, misschien rare opmerking maar kan het zijn dat de tv een sleeptimer heeft die mogelijk onbedoeld ingeschakeld is?

Anders zou het menu van de tv box een mogelijkheid moeten hebben dit aan te passen.

Reputatie 2

Vreemd heb dit nog nooit gezien bij een mediabox van T-Mobile weliswaar zit ik nog op het oude platform, misschien rare opmerking maar kan het zijn dat de tv een sleeptimer heeft die mogelijk onbedoeld ingeschakeld is?

Anders zou het menu van de tv box een mogelijkheid moeten hebben dit aan te passen.

 

Klopt de tv heeft dit ook maar dat is nu niet aan de orde dit gaat echt over de tv box en heeft dat pas sinds de update begin deze week

Het is namelijk ook als de tv zelf uit staat zoals ik al vermelde luisteren wij de radio ook via deze box en dan staat de tv compleet uit

Reputatie 7

Hey @Rnolten,

Weet je toevallig ook na wat voor periode de TV Box uit gaat? Bij deze gebruiker ging de TV Box na 4 automatisch ook op stand-by bij geen gebruik. Momenteel is het niet mogelijk om deze functie uit te zetten. Ik had als advies gegeven om één keer in de 4 uur het geluid harder of zachter te zetten of te wisselen van zender als oplossing. Wellicht helpt dit jou ook? :relaxed:

Reputatie 2

Hey @Rnolten,

Weet je toevallig ook na wat voor periode de TV Box uit gaat? Bij deze gebruiker ging de TV Box na 4 automatisch ook op stand-by bij geen gebruik. Momenteel is het niet mogelijk om deze functie uit te zetten. Ik had als advies gegeven om één keer in de 4 uur het geluid harder of zachter te zetten of te wisselen van zender als oplossing. Wellicht helpt dit jou ook? :relaxed:


voor zover ik het nu gemerkt heb na 4 uur idd dus het helpt wel de oplossing die jij geeft alleen gebeurt het juist op de tijden dat je er geen rekening mee houd en ik niet altijd thuis ben maar wel de radio aan heb staan voor de hondjes en andere dieren en aangezien dit voorheen ( voor de update ) niet het geval was vind het persoonlijk een toevoeging die ze van mij niet had hoeven te doen

Reputatie 7
Badge +16

Ik snap je volledig @Rnolten. Het gaat juist om de momenten dat je niet thuis bent.

Grappig dat je huisdieren aanhaalt, ik heb namelijk niet zolang geleden een wekkerradio met radiofunctie op de kop getikt en plug die altijd in wanneer ik mijn logeerhondjes even achterlaat. Het is misschien wat omslachtig, maar werkt supergoed en houdt hun ook gezelschap! 🐶

Het is natuurlijk geen directe oplossing waarmee je sleep-timer uitzet, want dat kan momenteel niet. Maar zo ben je wel voor een paar euro voorzien van een werkende radio. Is dat een ideetje? 

Reputatie 2

Op mijn Sony TV zit ook zo'n timer, Maar die is in het menu uit te schakelen.
Dat moet ook mogelijk zijn in de tv-box. Ik ben nog niet over naar het nieuwe tv platform maar als t-mobile dit niet aanpast dan zoek ik een andere provider.

Reputatie 7
Badge +16

Klasse dat je meedenkt @Schraper! Je kunt de timer bij de meeste smart TV's inderdaad uitschakelen, maar bij onze TV Box kun je deze functie momenteel niet uitzetten. 

We hebben dit wel op onze wensenlijst geplaatst omdat dit een vraag is die redelijk vaak terugkomt: Wensen & suggesties T-Mobile Thuis. Blijf vooral dat topic in de gaten houden. Zodra er een update is, verschijnt die daarin! 😊 

Reputatie 2

Ik snap je volledig @Rnolten. Het gaat juist om de momenten dat je niet thuis bent.

Grappig dat je huisdieren aanhaalt, ik heb namelijk niet zolang geleden een wekkerradio met radiofunctie op de kop getikt en plug die altijd in wanneer ik mijn logeerhondjes even achterlaat. Het is misschien wat omslachtig, maar werkt supergoed en houdt hun ook gezelschap! 🐶

Het is natuurlijk geen directe oplossing waarmee je sleep-timer uitzet, want dat kan momenteel niet. Maar zo ben je wel voor een paar euro voorzien van een werkende radio. Is dat een ideetje? 


nog verder in de kosten steken terwijl het eerst wel kon daar begin ik niet aan mn abbo is bijna opzegbaar dat zou mn eerste stap zijn..

Reputatie 2

Op mijn Sony TV zit ook zo'n timer, Maar die is in het menu uit te schakelen.
Dat moet ook mogelijk zijn in de tv-box. Ik ben nog niet over naar het nieuwe tv platform maar als t-mobile dit niet aanpast dan zoek ik een andere provider.


Het zat er eerst niet eens op op de tv-box tegenwoordig wel beetje zonde en irritant

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Rnolten, ondanks het feit dat dit inderdaad uitzetbaar moet zijn, kan ik je op dit moment geen ander alternatief bieden - sorry! Ik bedoelde het sec als potentiële oplossing om mee te denken, het is zeker niet mijn intentie geweest om je verder in de kosten te drukken. Pardon als dat wel zo overkwam!

 

Reageer