TIP: CLOUD optie aanzetten controleer FACTUUR

  • 1 December 2020
  • 0 reacties
  • 83 Bekeken

Reputatie 3

Ik kreeg eindelijk  toegang tot programma's opnemen. ik citeer uit de brief van T-Mobile van 6 november "Bij T-Mobile Thuis zijn we altijd bezig met het verbeteren van onze diensten. We hebben nu iets nieuws voor je: T-Mobile TV! Na maanden testen en feedback verwerken, is het nu klaar voor gebruik. En jij bent één van de eersten die ervan kan genieten!”.

Terwijl ik al 7 maanden eerder, toen mijn abonnement begon, al dacht dat dit voor mij beschikbaar was! Zelf alternatieven als HD-recorder of cloud-tester bleven voor mij toen onbereikbaar.

Naar nu EINDELIJK (en wel naar verluidt als één van de eerste) want ik dacht 2 maanden geleden al dat ik het eerdaags zou krijgen en nu alleen heb ik het gekregen toen tijdens een contact met de helpdesk de cloud versneld werd aangeboden!

Daags erna op 11/11 de CLOUD optie aangezet en wat schets mijn verbazing mijn “Pakketkorting: TV, eerste 12 mnd €15 korting p.mnd” werd beëindigd.

Ik had geen zin zin om te bellen dus ik stuur een email. Daar ik op 21 november nog geen reactie had ontvangen toch maar weer bellen en sprak in "FACTUUR FOUTIEF”. Na de ongewenste SMS kreeg ik binnen 1 seconden de helpdesk aan de telefoon. Helaas de mobile helpdesk en ik werd doorgeschakeld alwaar na 10 minuten wachten de verbinden werd verbroken. Nog een poging, van uiteindelijk 64 minuten, waar de helpdeskmedewerker ook inzag dat de pakketkorting ten onrechte was aangepast. Ik werd zelfs die dag nog teruggebeld door een wederom een begripvolle medewerker (ik had namelijk later die dag toch een email ontvangen met als reactie dat mijn pakketkorting maar 6 maanden was en daarom beëindigd). Na dit laatste contact op 21/11 geen reacties meer ontvangen.

Kortom let op uw factuur omdat ik inmiddels uit ervaring weet dat dergelijke fouten in het systeem van T-mobile enige maanden blijven doorsudderen en correcties met moeite worden uitgevoerd!


0 reacties

Geen reactie

Reageer