Beantwoord

TLC casten via TV Anywhere

  • 27 June 2020
  • 6 reacties
  • 382 Bekeken

Reputatie 3

Mijn vrouw wil graag haar programma’s casten naar de TV.

Ze kijkt graag naar TLC.

Alleen het casten van TLC, via TV Anywhere gaat vaak niet goed.

Met andere zenders, zoals de RTLs en de SBSsen heeft ze dit probleem niet.

Ze heeft een tablet en een telefoon maar met beiden werkt TLC juist niet.

Aangezien het casten, op zich, wel goed gaat aangezien het probleem aleen bij TLC optreedt, denk ik dat het toch een probleem van de app is.

Hebben jullie misschien enig idee?

icon

Beste antwoord door Brian 7 July 2020, 09:48

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3

Bedankt Brian,

Je hebt mail.

mvg,

MarcelUitNederland

Reputatie 7

Hi @MarcelUitNederland, ok dan gaan we dat verder uitzoeken! Zou je mij een privébericht willen sturen met jullie volledige adres, geboortedatum van de persoon op wiens naam het abonnement staat en de laatste vier cijfers van het rekeningnnummer? Dan zet ik de melding graag door naar ons TV team.

Reputatie 3

Beste Brian,

Op dit moment heeft mijn vrouw weer dezelfde problemen met TLC.

Mvg,

Marcel

Reputatie 7

Hi @MarcelUitNederland, dat is fijn om te horen! Mocht het zich toch weer voor gaan doen laat het dan zeker weten, dan gaan we dit verder uitzoeken. 

Reputatie 3

Bedankt voor je reactie, Ginny.
Helaas krijgen we geen foutmelding. We zien alleen maar het cirkeltje ronddraaien. Verder gebeurt er niets. Bij andere zenders, zoals RTL4, RTL7, 8, SBS6 hebben we dit niet .

Op het ogenblik schijnt het wel weer goed te werken.

Reputatie 6

@MarcelUitNederland goed dat je dit aangeeft! Wat ervaar je precies als je TLC probeert te casten? Krijg je een foutmelding, een error of iets anders? Hoe meer informatie ik ontvang, hoe gerichter ik een oplossing kan zoeken voor je. Mocht je het overigens interessant vinden, we zoeken testers voor onze nieuwe TV Anywhere app. Hou er rekening mee dat dit een testfase is en dat de app wellicht nog niet optimaal zal werken. Meer informatie vind je in dit topic

Reageer