Beantwoord

Tmobile thuis verbindingsproblemen

  • 26 September 2019
  • 1 reactie
  • 332 Bekeken

Goedemiddag,

Ik ervaar sinds enkele weken problemen met de verbinding. Als de tv uit heeft gestaan en weer aangezet wordt geeft de verbinding een error. Na een reset werkt het weer maar dit blijft zich herhaaldelijk (dagelijks) voordoen zodra de tv tussentijds uit is geweest.

Ik heb nu het tv modem van boven (zonder opname functie etc) vervangen met het modem van beneden (met opname functie etc). De verbinding blijft constant maar dit is uiteraard niet wenselijk. Ik wil natuurlijk ook graag gebruik kunnen maken van de opname functie.

Daarnaast werkt de internetverbinding op de tv niet. De tv geeft aan dat het verbinding kan maken met het internet maar zodra ik Netflix of smart tv opstart dan werkt de verbinding niet. Overigens werkt dit nooit. Ook niet na een reset of het vervangen van de LAN kabels.

Zowel het TV modem als de router meermaals gereset maar geen verbetering. Wat kan ik hiermee doen??

Ik stel deze vraag hier omdat ik er totaal niet uit kom waar ik terecht kan.

Met vriendelijke groet,

Arjan
icon

Beste antwoord door Brian 8 October 2019, 16:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @arri ik kijk graag met je mee! Zou je mij wat meer toelichting kunnen geven? Je geetf aan de TV uit zetten, is dit dan de TV zelf (dus niet de TV Box)? En gaat de TV dan op standby of maak je hem volledige stroomloos? Dit laatste wil namelijk nog wel eens voor problemen zorgen. Hoe heb je de TV Box aangesloten op de TV? Rechtstreeks via een HDMI kabel of zit hier bijvoorbeeld een versterker tussen? En hoe oud is de TV? Het klinkt alsof de TV en de TV Box iedere keer opnieuw een "handshake" moeten doen nadat de TV uit is geweest.

Wat de internetverbinding betreft, begrjip ik het goed dat je de TV ook bekabeld aan hebt gesloten op de modem? Heb je al geprobeerd om de internetinstellingen van de TV zelf te resetten? Mogelijk zijn er nog oude instellingen opgeslagen waardoor niet de juiste verbinding tot stand komt.

Reageer