Ik ervaar sinds enkele weken problemen met de verbinding. Als de tv uit heeft gestaan en weer aangezet wordt geeft de verbinding een error. Na een reset werkt het weer maar dit blijft zich herhaaldelijk (dagelijks) voordoen zodra de tv tussentijds uit is geweest.
Ik heb nu het tv modem van boven (zonder opname functie etc) vervangen met het modem van beneden (met opname functie etc). De verbinding blijft constant maar dit is uiteraard niet wenselijk. Ik wil natuurlijk ook graag gebruik kunnen maken van de opname functie.
Daarnaast werkt de internetverbinding op de tv niet. De tv geeft aan dat het verbinding kan maken met het internet maar zodra ik Netflix of smart tv opstart dan werkt de verbinding niet. Overigens werkt dit nooit. Ook niet na een reset of het vervangen van de LAN kabels.
Zowel het TV modem als de router meermaals gereset maar geen verbetering. Wat kan ik hiermee doen??
Ik stel deze vraag hier omdat ik er totaal niet uit kom waar ik terecht kan.
Met vriendelijke groet,
Arjan
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel