Beantwoord

Top 2000

  • 13 December 2018
  • 5 reacties
  • 1244 Bekeken

Hallo,

Is het mogelijk eind december de top 2000 op tv te volgen, of moet ik daarvoor een extra zenderpakket aanschaffen? Alvast bedankt!

Moderator edit (14-12-2018): Check het topic Volg de Top 2000 via T-Mobile TV
icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 14 December 2018, 09:41

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Tot nu toe heeft T-Mobile de kanalen altijd wel in de etalage gezet. Verwacht dit jaar eigenlijk niet anders.

Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Dan zou je gratis via klantvoordeel kunnen kijken.
Dank je wel voor je reactie!
Dat heb ik inderdaad, maar kreeg daarmee Fox Sports Eredivisie. Helaas ben ik niet zo’n voetbalfan 🙂 Ik hoop maar dat ze het inderdaad die periode beschikbaar maken!
Reputatie 7
Badge +4
Wist je dat je tegenwoordig niet per sé vast zit aan voetbal? Met het nieuwe klantvoordeel kun je zelf kiezen! Je krijgt dan een tegoed van € 7,50. Dit betekent bijvoorbeeld een korting op een premium pakket of twee themapakketten. Je kunt ook wisselen als je de korting anders wil inzetten (let op: 1 maand opzegtermijn). Of er moet iemand anders in huis zijn die Fox eredivisie wil behouden?

Andere voordelen zijn:
- € 2,50 korting op mobiele abonnementen. Afgesloten na 2018).
- extra mobiele data
- snelheidsverhoging internet

Wie weet iets voor jou? Anders duim ik met je mee dat je toch kunt kijken. (Wil zelf natuurlijk ook kijken 😉 ).
Reputatie 7
Badge
Dank je wel voor je reactie!
Dat heb ik inderdaad, maar kreeg daarmee Fox Sports Eredivisie. Helaas ben ik niet zo’n voetbalfan 🙂 Ik hoop maar dat ze het inderdaad die periode beschikbaar maken!


Hoi @mariekeh90 , we hebben alle NPO themazenders standaard gratis voor iedereen beschikbaar via "A la Carte". Je kunt deze zenders eenvoudig aanzetten in het TV Menu via "On Demand" > "A la Carte".

Je kunt je klantvoordeel dus eventueel voor een ander extraatje inzetten 😉
Ah, kijk aan! Ik ga me in beiden eens verdiepen.
Dank jullie wel 🙂

Reageer