Beantwoord

Top2000

  • 25 December 2018
  • 9 reacties
  • 2894 Bekeken

Waarom zie ik de top2000 niet op NPO2 EXTRA zoals jullie site aangeeft?
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 25 December 2018, 12:54

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Hi @D0004476. goed dat het gelukt is met de hulp van @leroy98ecker en @BeMu. Ik wens jou ook hele fijne feestdagen!

@OpaGod Normaal gesproken zitten de NPO Extra zenders in het Entertainment pakket. Rond de feestdagen bieden we dit graag gratis aan aan al onze klanten zodat iedereen van de Top 2000 kan genieten! 🙂
Ik zie dat het al beantwoord is maar ik zit nu toch met een vraag....
Het kanaal moet je activeren... Dan kan je daarna voor 30 dagen naar dit kanaal kijken. Bijkomende kosten €0.00.
Dus waarom niet gewoon in het basispakket???
Dit was de gouden tip. Onwijs bedankt.... fijne feestdagen.....πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Reputatie 4
Mijn fout! je dient ze inderdaad wel even apart te activeren via 'Menu' > 'On Demand' > A la Carte'. Lukt het hiermee wel?
Reputatie 7
Badge +1
Probeer eventueel a la carte op de box dat zou ook moeten werken als het goed is vind je in het menu onder kopje "ondemand" en vervolgens naar beneden scrollen naar kanaal 273 NPO3 extra
Helaas, mediabox opnieuw opgestart. Alle TV kanalen afgelopen. Geen NPO1 en 2 Extra, nergens dus de Top 2000 TV te vinden.Rest maar 1 conclusie. #T-mobilefail........ deze opmerking trek ik in........πŸ‘πŸ‘
Reputatie 7
Badge +1
Als het goed is moet het bij alle providers open staan, eventueel de box op nieuw opstarten wil wel eens helpen
Helaas bestaat kanaal 273 niet. Gaat van 261 door naar 278. Zit wss in een extra pakket? Zou belachelijk zijn als dat zo zou zijn ......
Reputatie 4
Excuses! Dat is een foutje. Het moet NPO Extra 1 zijn op kanaal 273.

Reageer